کد خبر: 112079
A

آقاتهرانی: وزرای کابینه رئیسی باید «ولایی و انقلابی» باشند

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: میراث دولت روحانی برای دولت آینده، یک زمین سوخته است و برای رفع مشکلات باید نیروهای جهادی در دولت به کار گرفته شوند و به سهم‌خواهی‌ها توجه نشود.

آقاتهرانی: وزرای کابینه رئیسی باید «ولایی و انقلابی» باشند

به گزارش دیده بان ایران؛ حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، با انتقاد از آمارسازی‌های رئیس‌جمهور درباره وضعیت اقتصادی کشور، گفت: امیدوارم روحانی حداقل لحظه‌ای به میان مردم بیاید و اگر رسمش نیست که به میان مردم بیاید، حداقل چند نفر از افراد امین و مورد اعتماد خود را به میان مردم بفرستد تا ببیند آنها با چه شرایط سختی دست و پنجه نرم می‌کنند..

وی تاکید کرد: رئیس‌جمهور باید براساس واقعیت‌ها و گزارش‌های میدانی درباره وضعیت کشور صحبت کند اما معمولا بر اساس آمار و ارقام غیرواقعی و تعریف و تمجیدهای بله‌قربان‌گوهای دولت، درباره وضعیت کشور سخن می‌گوید.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نباید به سهم‌خواهی و معامله‌گری افراد و جناح‌ها در انتخاب اعضای دولت توجه کرد و اگر وزرای آینده انقلابی، مجاهد، ولایی و در میان مردم باشند و درد آنان را بفهمند، در این صورت مشکلات کشور در کمتر از شش ماه حل می‌شود. / snn

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر