کد خبر: 112580
A

سردرگمی اصولگرایان برای معرفی گزینه های شهرداری تهران/ اقراریان: ۱۲ گزینه نهایی را انتخاب کردیم/ چمران: ۱۰ گزینه داریم

دو منتخب شورای شهر ششم در گفت گو با رسانه ها آمار ضد و نقیضی را درباره گزینه های نهایی تصدی شهرداری تهران اعلام کرده اند.

سردرگمی اصولگرایان برای معرفی گزینه های شهرداری تهران/ اقراریان: ۱۲ گزینه نهایی را انتخاب کردیم/ چمران:  ۱۰ گزینه داریم

به گزارش دیده بان ایران؛ در حالیکه مهدی اقراریان، منتخب شورای شهر ششم به خبرگزاری تسنیم گفته است که 12 گزینه نهایی برای تصدی شهرداری تهران عبارتند از: اسماعیل احمدی مقدم، معصومه آباد، جمال آبرومند، مهرداد بذرپاش، محسن پیرهادی، مازیار حسینی، هابیل درویش، علیرضا زاکانی، عباس علی‌آبادی، رستم قاسمی، سیدصولت مرتضوی و علی نکیزاد.

مهدی چمران با اشاره به برگزاری جلسات فشرده در ارتباط با مشخص شدن ۱۰ گزینه از بین ۲۶ گزینه اظهار کرده است که: خوشبختانه جلسات فشرده‌ای برگزار شده است و علی‌رغم اینکه پیش‌بینی می‌شد تا اواخر هفته اسامی ۱۰ نفر مشخص شود این افراد تا امروز بعد از ظهر مشخص می‌شوند.

وی تصریح کرد: با توجه به مشخص شدن ۱۰ نفر از گزینه‌های مرحله دوم تصدی شهرداری تهران که امروز انتخاب خواهند شد ما وارد فاز بعدی یعنی ارائه برنامه توسط ۱۰ نفر از گزینه‌ها خواهیم شد.

عضو منتخب شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: بر همین اساس ۱۰ گزینه‌ای که به مرحله دوم راه خواهند یافت برنامه‌های خود را در اختیار منتخبین شورای شهر تهران قرار خواهند داد و در ادامه با امتیازبندی که به گزینه‌ها داده خواهد شد ۳ نفر از آن‌ها به مرحله پایانی راه پیدا خواهند کرد.

چمران با اشاره به انصراف حسین طلا یکی از کاندیدا‌های تصدی شهرداری تهران گفت: البته ایشان چند روز پیش این انصراف را اعلام کردند، اما خبر این انصراف دیروز اعلام شد.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر