کد خبر: 11295
A

نماینده ولی فقیه در مازندران : آیت‌الله هاشمی در عالم روحانیت ، دین و سیاست بی‌نظیر بود

نماینده ولی فقیه در استان مازندران از آیت الله هاشمی رفسنجانی ،رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام به عنوان مردی بی نظیر در دیانت و سیاست نام برد و گفت: در عالم روحانیت کمتر افرادی مانند ایشان سراغ داریم و هاشمی بی نظیر بودند.

نماینده ولی فقیه در مازندران : آیت‌الله هاشمی در عالم روحانیت ، دین و سیاست بی‌نظیر بود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، آیت الله نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه در استان مازندران طی مصاحبه ای با اشاره به ویژگی های آیت الله هاشمی رفسنجانی اظهار داشت: فقدان آیت الله هاشمی ضربه ای بزرگ و جبران ناپذیر است.

امام جمعه ساری با اشاره به پیام پر بار رهبری که از هاشمی به عنوان یار دیرین امام و انقلاب نام بردند ،ادامه داد : من در هیچ پیامی از رهبری که در وصف شخصیت مرحوم هاشمی فرمودند ،ندیدم و نخواندم.

وی گفت : پیام غم انگیز و حکیمانه مقام معظم رهبری که حاکی از یک علاقه طرفینی و رابطه دوسویه مبارزاتی و تبادل اندیشه بوده ، دقیقا بیانگر عمق تاثیرگذاری این یار دیرین در شکل گیری و تداوم آرمان های نظام مقدس و ولایی جمهوری اسلامی است.

طبرسی افزود : آیت الله هاشمی رفسنجانی مرید امام و یار و یاور رهبری بودند که حتی در جلسات خبرگان رهبری ایشان به نیکی و با افتخار از مقام معظم رهبری یاد می کردند.

وی ادامه داد : خداوند راه ، هدف و آرمان هاشمی را که آرمان امام امت و رهبری و راه شهداست ، حفظ کند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت : اشخاص می روند اما هدف و آرمان آنان می ماند و هاشمی در دل مردم جا داشته و دارد و خواهد داشت.

آیت الله هاشمی رفسنجانی یکشنبه شب در بیمارستان شهدای تجریش تهران دارفانی را وداع گفت.

منبع: ایرنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر