کد خبر: 113389
A

نماینده مجلس: هدف ما در مجلس صیانت از حقوق کاربران شبکه های اجتماعی است

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: اطمینان می‌دهیم هدف ما صیانت از حقوق کاربران است و موضوع محدودیت فضای مجازی به هیچ عنوان مطرح نیست.

نماینده مجلس: هدف ما در مجلس صیانت از حقوق کاربران شبکه های اجتماعی است

به گزارش دیده بان ایران؛ جعفر قادری در تذکری در جلسه علنی صبح امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی گفت: از دولت انتظار داریم در فرصت باقی مانده موارد مربوط به تقسیمات کشوری را حل کند. از دولت آینده هم می‌خواهیم در اولین فرصت برای حل به هم ریختگی حقوق‌ها به مجلس شورای اسلامی لایحه ارائه کند، زیرا مردم انتظاراتی دارند و شاید مجلس به تنهایی نتواند عدم تعادل در حقوق را حل کند، لذا نیازمند ارائه لایحه از سوی دولت هستیم تا بتوانیم حقوق‌های بالا را تعدیل و حقوق‌های پایین را افزایش دهیم.

وی با اشاره به واکنش‌ها به طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی نیز یادآور شد: اطمینان می‌دهیم هدف ما صیانت از حقوق کاربران است و موضوع محدودیت فضای مجازی به هیچ عنوان مطرح نیست. 

نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از دولت می‌خواهم طرح‌های نیمه تمام را به سرعت به اتمام نرساند و اجازه دهد دولت آینده این طرح‌ها را تکمیل و افتتاح کند. همچنین خط دو انتقال آب شیراز علی‌رغم افتتاح هنوز به صورت کامل راه اندازی نشده و انتظار می‌رود مشکل به زودی حل شود.

وی اضافه کرد: برخی اعلام کردند بازار سیمان در اختیار ۱۵ نفر است در صورت صحت این ادعا دستگاه‌های نظارتی باید برخوردهای لازم را انجام دهند و در غیر این صورت با کسانی که این مسائل را مطرح می‌کنند برخورد شود.

نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به مشکلات حوزه آب در کشور نیز اظهار کرد: با وجود تمام خشکسالی‌ها و مشکلات به نظر می‌رسد این مشکل به وزارت نیرو و مجلس شورای اسلامی باز می‌گردد زیرا نتوانسته‌ایم برای جذب مشارکت‌های مردمی موفق عمل کنیم همچنین تا زمانی که آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی اصلاح نشود نمی‌توان مشکلات را حل کرد.

منبع: ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر