کد خبر: 113933
A

«شهردار انقلابیِ اصولگرایان» از بین این سه نفر مشخص می شود

هفت گزینه نهایی برای شهرداری تهران باقیمانده‌اند. اما مهدی چمران عضنو شورای شهر گفته بود احتمالا انتخاب شهردار از میان سه گزینه انتخاب شود. این سه گزینه احتمالا علیرضا زاکانی، محسن پیرهادی و مازیار حسینی هستند.

«شهردار انقلابیِ اصولگرایان» از بین این سه نفر مشخص می شود

به گزارش دیده بان ایران؛ هفت گزینه نهایی برای شهرداری تهران باقیمانده‌اند. اما مهدی چمران عضنو شورای شهر گفته بود احتمالا انتخاب شهردار از میان سه گزینه انتخاب شود. این سه گزینه احتمالا علیرضا زاکانی، محسن پیرهادی و مازیار حسینی هستند.

بسیاری می‌گویند رقابت نهایی میان علیرضا زاکانی، رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس و مازیار حسینی، معاون سابق قالیباف است. اما برخی خبرها نشان می‌دهد رقابت میان محسن پیرهادی و مازیار حسینی است و از میان این دو، مازیار حسینی شانس بیشتری برای شهرداری تهران دارد.

تا روز گذشته بسیاری معتقد بودند شهردار تهران علیرضا زاکانی است و با این پست پاداش کناره‌گیری خود از انتخابات ریاست جمهوری را می‌گیرد. اما به نظر می‌رسد او از این رقابت کنار رفته یا شانس کمی دارد.

برخی هم می‌گویند محسن پیرهادی، نماینده مجلس یازدهم که سابقه عضویت در شورای شهر تهران را دارد، شهردار می‌شود. اما پیگیری‌های تجارت‌نیوز نشان می‌دهد شانس مازیار حسینی از همه بیشتر است و احتمالا کلید شهرداری تهران را او به دست بگیرد. به نظر می‌رسد قالیباف در تلاش است تا بار دیگر تیم خود را به شهرداری تهران برگرداند./ تجارت نیوز

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر