کد خبر: 114311
A

فعال سیاسی اصلاح‌طلب: اولین اولویت رئیسی جلوگیری از اجرای طرح «صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی» باشد

یک فعال سیاسی تاکید کرد:‌ دولت سیزدهم مراقب ماجراجویی برخی از جریان‌ها که اقدامات‌شان ممکن است به منافع ملی آسیب بزند، باشد.

فعال سیاسی اصلاح‌طلب: اولین اولویت رئیسی جلوگیری از اجرای طرح «صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی» باشد

به گزارش دیده بان ایران؛ علی محمد حاضری درباره اینکه با توجه به رسمی شدن دولت سیزدهم دغدغه و اولویت این دولت و سید ابراهیم رئیسی چه باید باشد، گفت: به اعتقاد من اولین معضل این است که آقای رئیسی جلوی یک معضل جدید را که احتمالا دوستان‌شان در مجلس می‌خواهند درست کنند که همان طرح «صیانت از حقوق کاربران در فضای  مجازی» است، بگیرند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب خاطرنشان کرد: معتقدم این طرح اگر با کمی با دقت بررسی شود، حتما مشاهده می‌کنند که این طرح خود دولت، قوه قضائیه، مجلس و بقیه نهادها را دور خواهد زد، چراکه این طرح از یک برنامه بسیار پیچیدهای طراحی شده است و اگر دوستان خود آقای رئیسی هم درست به آن دقت کنند، متوجه خواهند شد که گرفتاری بزرگی برای‌شان ایجاد خواهد کرد.

وی با اشاره به پیگیری مسئله برجام در دولت سیزدهم ادامه داد: همانطور که آقای رئیسی در مراسم تنفیذ اشاره کردند، برجام را باید حل کنند.

حاضری یادآور شد: آقای روحانی اشاره کردند که دولت قبل بر اساس فرمایشات مقام رهبری مقدمات برجام را فراهم کرد که قابل انجام بود اما این امر بواسطه گرفتاری اضافه‌ای که مجلس درست کرد، صورت نگرفت.

وی افزود: همان طور که خود آقای رئیسی اشاره کردند، اوضاع اقتصادی کشور و گرفتاری‌ها به اندازه کافی سنگین است، بنابراین باید لازم باشد دولت با اولویت هرچه تمام‌تر نسبت به رفع گرفتاری‌های اقتصادی اقدام و مسئله برجام را حل کند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب تاکید کرد: دولت سیزدهم باید مراقبت کند تا سنگ‌اندازی‌ها لااقل برای دولت از طریق مجلس ایجاد نشود و روند به گونه‌ای پیش برود که مناسبات خوب و مناسبی را با بقیه دنیا در روابط مالی و اقتصادی تجاری انجام دهیم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر این که رئیسی باتوجه به شرایط کشور وارد رقابت‌های انتخاباتی شد و به خوبی می‌دانست که چه اوضاع و احوالی وجود دارد، حال اگر به وعده‌های خود عمل نکند مردم دیگر عذر و بهانه‌ای را پذیرا نیستند وی باید چگونه اقدام کند که بتواند به گفته‌های خود جامه عمل بپوشاند، گفت: حداقل‌اش این است حالا که ظاهرا دولت، مجلس و قوه قضائیه همه یکپارچه و یکدست هستند، برخی رخدادها، اتفاق نیفتد.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب تاکید کرد: در شرایط فعلی دولت باید به شدت مراقبت کنند، بعضی از رویکردهای بسیار جسورانه که کمتر به آن‌ها توجه می‌شود، ممکن است خسارت‌هایی به منافع ملی بزند.

وی تاکید کرد: دولت سیزدهم باید بسیار حواسش جمع باشد برخی از جریان‌ها که ماجراجویانه به قضایا نگاه می‌کنند کار جدیدی دست دولت ندهند.

منبع: ایلنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر