کد خبر: 114323
A

نماینده مجلس: ایران اسلامی امن‌ترین نقطه جهان است/ استکبار جهانی جرأت نگاه چپ به ما را ندارد

نماینده شبستر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت در حال انتقال بیش از این کام مردم را تلخ نکند گفت: این آشفته بازار قیمت‌ها اگر عمدی باشد عین خیانت است، در غیر این صورت مصداق بی‌تدبیری مدیران است.

نماینده مجلس:  ایران اسلامی امن‌ترین نقطه جهان است/ استکبار جهانی جرأت نگاه چپ به ما را ندارد

به گزارش دیده بان ایران؛ جعفر راستی نماینده مجلس یازدهم در نشست علنی امروز یکشنبه ۱۷مردادماه مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود گفت: به درگاه خداوند تبارک و تعالی شاکریم که عنایت فرمودند ملت شریف ایران بتوانند بعد از سال‌ها یک رئیس جمهور انقلابی، پاکدست و جهادی انتخاب کنند تا در مقابل فساد در تمام زمینه‌ها بایستد. 

وی ادامه داد: امروز به برکت وجود سربازان ولایت در جبهه مقاومت ایران اسلامی امن‌ترین نقطه جهان است که به لطف خدا استکبار جهانی جرأت نگاه چپ به آن را به گور خواهد بود، لشکریان سپاه حضرت مهدی (عج) مدت‌ها است در سخت‌ترین میدان‌های رزم تربیت یافته و آماده ظهور آن حضرت هستند، مدت‌ها است صدای خرد شدن استخوان‌های لیبرالیسم به سرکردگی آمریکا به گوش می‌رسد و همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید. 

نماینده مردم شبستر در مجلس اظهار داشت: به نوکران آمریکا و اسرائیل در منطقه هشدار می‌دهیم، دست از دشمنی با نظام جمهوری اسلامی بردارند و تا دیر نشده به آغوش ملت‌های خود برگردند و گرنه زمستان می‌رود و رو سیاهی به شما می‌ماند. به اذناب داخلی دشمن نیز نصیحت می‌کنم دست از شیطنت برداشته و به آغوش گرم ملت خداجوی ایران برگردند و اگر هنری دارند در راستای عزت و پیشرفت ایران اسلامی به کار گیرند. 

وی بیان کرد: به دولت در حال انتقال توصیه می‌کنم در آخرین روزها بیش از این کام مردم را تلخ نکنند این آشفته بازار قیمت‌ها اگر عمدی باشد عین خیانت است، در غیر این صورت مصداق بی‌تدبیری مدیران است. ملت شریف ایران باید بدانند ما گرفتار چه کسانی بودیم البته که می‌دانند، کسانی که رشته‌های مرتبط با صنعت هسته‌ای در دانشگاه‌ها را تعطیل کردند، خفت بارترین بازرسی‌ها را به کشور تحمیل کردند، سرمایه مردم را در بورس به باد فنا دادند، ۶۰ تن طلا را نابود و پشتوانه پول ملی را سوزاندند، نهاده‌های دامی را که کلید امنیت غذایی است در بنادر نگه داشتند تا نظاره‌گر نابودی صنعت دام کشور باشند. هواپیما و کشتی امداد رسان را از مرزهای یمن برگردادند تا شاهد مرگ تدریجی کودکان بی‌پناه یمنی باشند، با وجود مخالفت صریح مقام معظم رهبری اصرار بر اجرای سند ننگین ۲۰۳۰ داشتند و دارند. کشور را برای تحمیل به دولت بعدی در همه زمینه‌ها تله‌گذاری کردند تا ادامه کار برای دولت آینده سخت و دشوار باشد و ۱۰۰‌ها مورد دیگر. 

این نماینده مجلس مطرح کرد: رئیس جمهور باید در تشکیل کابینه دقت کامل را داشته باشند و اجازه ندهد سهم خواهان کابینه‌ای ضعیف و ناکارآمد را به ایشان تحمیل کنند، در غیراینصورت بدون تعارف مجلس به وظیفه خود عمل خواهد کرد، از نمایندگان ملت شریف ایران می‌خواهم ضمن حفظ جایگاه مجلس شورای اسلامی کمک کنند دولت کارآمد به وجود بیاوریم تا بتوانیم در کمترین زمان گشایش لازم در تمامی زمینه‌ها مخصوصا در مورد معیشت مردم به وجودآوریم. 

راستی با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه افزود: کسی نیست بگوید چرا پروژه آزاد راه حوزه انتخابیه ۱۵سال است که به اتمام نرسیده این در حالی است که در سال ده‌ها نفر از همشهریان در این مسیر نیمه تمام در اثر تصادف جان خود را از دست می‌دهند، چه کسی مسئول خون‌های به ناحق ریخته این عزیزان خواهد بود. 

وی تاکید کرد: در این روزهای پایانی از دولت آقای روحانی سوال می‌کنم چرا پروژه ملی آبرسانی شبستر، مرند و تبریز به صورت نیمه کاره رها شده است این در حالی است که تمامی شهرها و روستاهای این سه شهرستان از کم آبی به شدت رنج می‌برند تا کی مردم ساحل‌نشین منتظر احیای دریاچه ارومیه باشند در حالی که این پروژه اعتبارات خوبی از صندوق توسعه ملی و سازمان‌های داخلی و خارجی دریافت کرده اند. 

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در مجلس گفت: به ملت شریف ایران و مسئولین عرض می‌کنم تنها راه چاره حل مشکلات این مملکت وحدت است هیچ کس نمی‌تواند یک سویه با یک نگاه مشکلات مردم را حل کند، ان شاء الله دست به دست هم می‌دهیم و ایران را آباد می‌کنیم.

منبع: ایلنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر