کد خبر: 114451
A

کیهان: کشورهای تولید‌کننده واکسن حاضر به فروش آن به ایران نیستند

روزنامه تحت مدیریت حسین شریعتمداری نوشته است که چرا مدعیان اصلاحات که خودشان عامل وضع موجود بوده‌اند، حالا همه تقصیرها را به آقای رئیسی نسبت می‌دهند که فقط ۵ روز از ریاست جمهوری ایشان می‌گذرد؟!

کیهان: کشورهای تولید‌کننده واکسن حاضر به فروش آن به ایران نیستند

به گزارش دیده بان ایران؛ روزنامه کیهان با اشاره به وضعیت کرونایی کشور نوشت:

گفت: کی بود که می‌گفت « از پیک کرونا عبور کرده‌ایم» ؟! و باعث بی‌توجهی به پروتکل‌ها و سفرهای پر حجم نوروزی شد ؟!
گفتم: آقای روحانی گفته بودند و بعد هم گفتند یک بیل به کمر کرونا زده‌ایم و کمر آن را شکستیم ! و حساسیت‌ها درباره خطر این ویروس را کاهش داد !
گفت: چرا واکسن خارجی خریداری نشده ؟!
گفتم: اولاً که خریداری شده و ثانیاً به قول خود آقای روحانی برخی از کشورها با وجود خرید واکسن از سوی ایران از تحویل آن خودداری کرده‌اند و ثالثاً همین بایدن که مدعیان اصلاحات قربان‌صدقه‌اش می‌روند، در انجام این معاملات کارشکنی کرده و می‌کند.
گفت: می‌گویند چرا به شرکت‌های خصوصی اجازه واردات واکسن داده نمی‌شود؟
گفتم: اجازه داده شده ولی اولاً باید تحت نظارت وزارت بهداشت باشد که جنس بنجُل و تقلبی وارد نشود و ثانیاً کشورهای تولید‌کننده واکسن حاضر به فروش نیستند.
گفت: پس چرا مدعیان اصلاحات که خودشان عامل وضع موجود بوده‌اند، حالا همه تقصیرها را به آقای رئیسی نسبت می‌دهند که فقط ۵ روز از ریاست جمهوری ایشان می‌گذرد؟!
گفتم: یارو برای استخدام رفته بود. پرسیدند سواد داری؟ گفت؛ در بالاترین سطح آن ! پرسیدند تخصص چی؟ گفت؛ البته که دارم ! پرسیدند سابقه کاری؟ گفت؛ سابقه کاری بسیار موفقی دارم ! گفتند یعنی هیچ نقطه ضعفی نداری؟ گفت؛ تنها اخلاق بدی که دارم این است که زیاد دروغ می‌گویم!

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر