کد خبر: 114483
A

فریب افکار عمومی و تمسخر منتقدان پس از شکست مسئولان مقابل کرونا!

کیانوش جهانپور سخنگوی سازمان غذا و دارو در روزهای افزایش تعداد بیماران و کشته شدگان کرونا ادعا کرده «منعی برای واردات واکسن آسترازنکا، مادرنا و فایزر وجود ندارد غیر از تولیدی آمریکا و بریتانیا نیست.» کاربران شبکه های اجتماعی طرح این ادعا را "تمسخر" کسانی دانسته اند که بحث واردات واکسن را مطرح می کنند.

فریب افکار عمومی و تمسخر منتقدان پس از شکست مسئولان مقابل کرونا!

 به گزارش سایت دیده بان ایران؛ کیانوش جهانپور سخنگوی سازمان غذا و دارو در روزهای افزایش تعداد بیماران و کشته شدگان کرونا  ادعا کرده «منعی برای واردات واکسن آسترازنکا، مادرنا و فایزر وجود ندارد غیر از تولیدی آمریکا و بریتانیا نیست.» کاربران شبکه های اجتماعی طرح  این ادعا را "ریشخند" کسانی دانسته اند که بحث واردات واکسن را مطرح می کنند. 

جهانپور در این توئیت نوشت: منعی برای واردات انواع واکسن کرونا مورد تایید WHO (سازمان جهانی بهداشت) یا سازمان غذا و دارو از جمله آسترازنکا، مادرنا و فایزر و ... (غیر از تولیدی آمریکا و بریتانیا) وجود نداشته و ندارد.

وی افزود: در مورد آسترازنکا این امر محقق شده و در مورد سایر واکسن ها نیز کماکان تلاش برای خرید از منابع مورد تایید ادامه دارد.

ادعای جهانپور در حالی مطرح شده که واکسن فایزر، مدرنا و جانسون اند جانسون متعلق به شرکت های ثبت شده در ایالات متحده هستند و اساساً طرح چنین موضوعی در پیک پنجم کرونا چیزی جز فریب افکار عمومی و تمسخر منتقدان نیست.

 

1114472_543

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر