کد خبر: 114628
A

فعال سیاسی اصولگرا: مجلس با دولت انقلابی هماهنگ است/ به کابینه انقلابی رای می دهند و دولت مستقر می شود

رهبر گفت: آقای رییسی جدی، دلسوز، فعال و کاردان است و قطعا کابینه را در شرایط مناسب خودش تعیین می کند؛ طبعا مجلس هم همینطور است و چون اکثریت مجلس با این حرکت انقلابی هماهنگ هستند آنها هم رای می دهند و دولت مستقر می شود.

فعال سیاسی اصولگرا: مجلس با دولت انقلابی هماهنگ است/ به کابینه انقلابی رای می دهند و دولت مستقر می شود

به گزارش دیده بان ایران؛ «محمد تقی رهبر»، فعال سیاسی اصولگرا، در رابطه با روند احتمالی تایید کابینه ابراهیم رییسی در مجلس گفت: امروز رییس جمهور مستقر است ولی اعضای کابینه تا در مجلس رای اعتماد نگیرند و مورد تایید نباشند وارد کابینه نمی شوند. آقای رییسی جدی، دلسوز، فعال و کاردان است و قطعا کابینه را در شرایط مناسب خودش تعیین می کند؛ طبعا مجلس هم همینطور است و چون اکثریت مجلس با این حرکت انقلابی هماهنگ هستند آنها هم رای می دهند و دولت مستقر می شود. 

او افزود: وقتی دولت مستقر شد هر وزارت خانه ای مرحله تعیین معاونین را دارد و قطعا افرادی مومن و کاردان و انقلابی و دلسوز ملت و متخصص و متعهد وارد عرصه می شوند. ما امیدواریم انشااله موفق بشوند و کارشکنی وجود نداشته باشد.

رهبر ادامه داد: هر کسی که قصد کارشکنی داشته باشد در مقابل رای ملت و رهبری و نظام قرار دارد و این کارشکنی به جایی نمی رسد. 

او تاکید کرد: امیدواریم دولت در شان ملت و مطابق با انتظار ملت کار کند. مجلس امروز پشتیبان دولت است قوه قضاییه نیز همچنین و امیدواریم این سه قوه، هم صدا و هم آوا به خدمت ملت کمر ببندند در چنین شرایطی کارشکنی ها راه به جایی نمی برد./ برنا


 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر