کد خبر: 11535
A

پزشکیان: ورود هواپیمای ایرباس نشانه تلاش مسئولان و ملت ایران است

نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: ورودی هواپیمای ایرباس A321، نشانه‌ای از تلاش مسئولان و ملت ایران است که با وجود تلاش های دشمن برای کمرنگ کردن سطح ارتباط ما با جهان، به موفقیت‌هایی دست یافتیم.

پزشکیان: ورود هواپیمای ایرباس نشانه تلاش مسئولان و ملت ایران است

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران؛مسعود پزشکیان عصر پنجشنبه در مراسم رونمایی از ورود هواپیمای ایرباس A321 افزود: از وزیر راه و شهرسازی و تیم کارآمد وی در قبال این اتفاق و وزیر امور خارجه و رئیس سازمان انرژی اتمی که نقش تسهیل کننده‌ای در بهبود حمل و نقل هوایی کشور داشتند، تشکر می‌کنم.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دستاورد بزرگی رقم خورده زیرا حیله‌ و حقه‌های دشمنان را شکست داده؛ دشمنانی که تلاش کردند ارتباط ما را با جهانیان قطع کنند و این اتفاقی است که ما باید آن را باور داشته باشیم که امیدوارم این راه ادامه داشته باشد. 
پزشکیان خاطرنشان کرد: ورود هواپیمای ایرباس A321 به نوعی تحول در صنعت هواپیمایی نیست بلکه نگرش و نگاهی است که باید در مورد آن اندیشید، نگرشی که به موجب برجام و مذاکرات 1+5 رقم خورد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به درگذشت ناگهانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام اشاره کرد و گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی عنوان کرند که ظلم و ستم بزرگی است که به آینده فکر نکنیم؛ پس بر این اساس باید تلاش کنیم کشور را به سوی رشد و توسعه سوق دهیم هرچند این قدم اول است.
به گزارش ایرنا، نخستین فروند هواپیمای ایرباس A321 ( ای 321) خریداری شده در پسابرجام عصر پنجشنبه در فرودگاه مهرآباد تهران به زمین نشست.
این هواپیما که نخستین فروند از 100 فروند هواپیمای ایرباس خریداری شده از شرکت اروپایی ایرباس است ، عصر دیروز (چهارشنبه) با برگزاری مراسمی در شهر تولوز فرانسه تحویل مقام های شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (ایران ایر) شد.
«فرهاد پرورش » مدیرعامل ایران ایر در مراسم امروز گفت: تحویل نخستین فروند هواپیمای ایرباس باردیگر تجلی بخش همکاری های ایران ایر با شرکت اروپایی ایرباس شد.
این هواپیما 190 نفره نخستین فروند از هواپیماهای خریداری شده ایرباس است که پیش قرارداد آن اواخر پارسال با سفر دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران به پاریس بین شرکت های ایران ایر و ایرباس امضا و پس از مدتی، قرارداد خرید یکصد فروند هواپیما نهایی شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر