کد خبر: 115562
A

رهبری انقلاب: حادثه‌ انفجار روز پنجشنبه، همه این کشتارها کار آمریکاست

آیت الله خامنه ای در ارتباط با حوادث افغانستان: مصیبت‌های افغانستان انسان را به شدت متأثر می‌کند. این‌ها کار آمریکاست. این سختی‌هایی هم که می‌کشند، این حوادثی که دارد پیش می‌آید پی‌درپی، این حادثه‌ روز پنجشنبه، این کشتارها، همه‌اش کار آمریکاست.

رهبری انقلاب: حادثه‌ انفجار روز پنجشنبه، همه این کشتارها کار آمریکاست

به گزارش دیده بان ایران؛ صبح امروز و در آستانه هفته دولت و آغاز فعالیت دولت سیزدهم رئیس‌جمهور و اعضای دولت با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند .

آیت الله خامنه ای در ارتباط به حوادثی که در افغانستان در جریان است فرمودند:

مصیبت‌های افغانستان انسان را به شدت متأثر می‌کند. این‌ها کار آمریکاست. این سختی‌هایی هم که می‌کشند، این حوادثی که دارد پیش می‌آید پی‌درپی، این حادثه‌ روز پنجشنبه، این کشتارها، همه‌اش کار آمریکاست.

 ۲۰ سال این کشور را اشغال کردند و انواع و اقسام ظلم‌ها را به اینها کردند. مجلس عروسی و عزا را بمباران کردند. عناصری را زندانی کردند. تولید مواد مخدر را ده‌ها برابر افزایش دادند. یک قدم هم برای پیشرفت مدنی و اقتصادی افغانستان برنداشتند. افغانستان از آن زمان عقب تر نباشد جلوتر نیست.

به هرحال ما طرفدار ملت افغانستان هستیم. دولت‌ها می آیند و می‌روند. آنکه باقی می‌ماند، ملت افغانستان هستند. و نوع رابطه ما با دولت‌ها بستگی دارد به نوع رابطه آنها با ما. ان‌شاءالله خداوند وضع ملت افغانستان را به بهترین وجه قرار دهد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر