کد خبر: 116042
A
در گفت وگو با دیده بان ایران مطرح شد:

پوری حسینی: دیوان رای دادگاه علیه بنده را نقض کرده است/ آزادی بنده با دستبند الکترونیکی کذب محض است/ آقایان هرچه قدر می خواهند علیه بنده مدرک جمع کنند/ اکانت توییتری ندارم

رییس پیشین سازمان خصوصی سازی، که با رای دادگاه و به اتهام تخلفات گسترده در جریان خصوصی سازی واحدهای دولتی به ۱۵ سال زندان محکوم شده بود، به خبرنگار دیده بان ایران گفت که دیوان عالی کشور این حکم را نقض کرده است.

پوری حسینی: دیوان رای دادگاه علیه بنده را نقض کرده است/ آزادی بنده با دستبند الکترونیکی کذب محض است/ آقایان هرچه قدر می خواهند علیه بنده مدرک جمع کنند/ اکانت توییتری ندارم

به گزارش دیده بان ایران؛ میرعلی اشرف عبدالله پوری حسینی، رییس پیشین سازمان خصوصی سازی، که با رای دادگاه و به اتهام تخلفات گسترده در جریان خصوصی سازی واحدهای دولتی به ۱۵ سال زندان محکوم شده بود، به خبرنگار دیده بان ایران گفت که دیوان عالی کشور این حکم را نقض کرده است.

او همچنین درباره گفت وگوی اخیر علیرضابیگی با خبرگزاری وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی که مدعی شده بود" تبرئه «پوری‌حسینی» صحت ندارد و او هم اکنون با دستبند الکترونیکی آزاد است گفت: این ادعا به هیچ وجه صحت ندارد و کذب محض است. ضمن اینکه بنده هیچ اکانت توییتری ندارم و نگفته ام تبرئه شده ام بلکه اعلام کردم که دیوان رای دادگاه علیه بنده را نقض کرده است.

پوری حسینی همچنین درباره جمع آوری اسناد تازه علیه او از سوی  کمیته تفحص از سازمان خصوصی‌سازی هم گفت: دوستان هر چه قدر که می خواهند می توانند مدرک و یا اسناد جمع کنند.

 

آقای پورحسینی که ۲۳ مرداد ۹۸ و یک روز پس از پایان مسئولیتش در این سازمان توسط نیروهای امنیتی بازداشت شده بود تصریح کرد: نقض حکم صادره «اوایل تیرماه» امسال به او ابلاغ شده است و او پس از آزادی از زندان، بازنشسته شده است.

 

 

گفتنی است پوری حسینی نماینده تبریز در مجلس ششم بود و سال ۱۳۹۲ که دولت حسن روحانی روی کار آمد، به عنوان رئیس سازمان خصوصی‌سازی منصوب شده بود. وی در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۹۲، رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانى در استان ‎آذربایجان شرقی بود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر