کد خبر: 116850
A

۲۰۵ نماینده مجلس خواستار محاکمه رئیس «حسن روحانی» شدند

آصفری، نماینده مجلس انقلابی یازدهم گفت: ۲۰۵ نفر از نمایندگان مطابق ماده ۲۳۴ آیین نامه داخلی مجلس خواستار محاکمه روحانی شدند و دستگاه قضایی با توجه به این درخواست بایستی کسانی که باعث مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم شدند و با عدم واردات کافی واکسن سلامتی مردم را به خطر انداختند، رها نکرده و برخورد لازم را با آنان انجام دهد.

 ۲۰۵ نماینده مجلس خواستار محاکمه رئیس «حسن روحانی» شدند

به گزارش دیده بان ایران؛ محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی در خصوص واردات مقادیر زیادی واکسن کرونا با روی کار آمدن دولت سیزدهم، گفت: متاسفانه رئیس جمهور دولت قبل با ادعای دانستن زبان دنیا، بسیاری از مسائل کشور از جمله اقتصاد، مسائل عمرانی، بهداشت و درمان و در رأس آن واردات واکسن را به برجام،FATF  وCFT گره زده بود.

وی افزود: این در حالی است که مجلس یازدهم بارها به دولت قبل تذکر داده بود که چنین اشکالاتی ناشی از کم کاری دولت است و ربطی به مسائل سیاسی و سیاست خارجی ندارد.

آصفری تصریح کرد: دولت روحانی سعی داشت کم کاری خود را به گردن چنین مسائلی بیندازد و با گروکشی اقتصاد و سلامت مردم به دنبال اهداف سیاسی خود باشد. آنها به دنبال این بودند که با فشار بر مردم و نظامFATF  و CFT را به تصویب برسانند.

این نماینده ادامه داد: وارد نکردن واکسن به اندازه مورد نیاز در دولت قبل و واردات حجم انبوهی از واکسن طی دو سه هفته گذشته توسط دولت سیزدهم نشان داد دولت قبل صرفا به دنبال جوسازی رسانه ای برای تصویب FATF   در کشور بود؛ لذا نباید کسانی که در این مدت با گروکشی سلامت مردم، به دنبال اهداف سیاسی بوده و کم کاری کردند، رها شوند.

آصفری خاطرنشان کرد: ۲۰۵ نفر از نمایندگان مطابق ماده ۲۳۴ آیین نامه داخلی مجلس خواستار محاکمه  روحانی شدند و دستگاه قضایی با توجه به این درخواست بایستی کسانی که باعث مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم شدند و با عدم واردات کافی واکسن سلامتی مردم را به خطر انداختند، رها نکرده و برخورد لازم را با آنان انجام دهد./ دیارآفتاب

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر