کد خبر: 116929
A

رقابت فرمانده سپاه نینوا و سردار تقی مهری برای تصاحب صندلی استانداری گلستان/ اسامی گزینه های استانداری گلستان_سوابق

مجمع نمایندگان استان گلستان، شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی و شورای ائتلاف استان گلستان لیستی از کاندیداهای خود را به وزارت کشور جهت انتخاب استاندار گلستان مطرح کرده اند. از بین این افرادی که نام آنها در لیست کمیته وزارت کشور و هیات دولت به چشم دیده می شود شانس سردار سرتیپ پاسدار تقی مهری، علی محمدزنگانه، سردار سرتیپ پاسدار ملک شاهکویی، بیشتر از بقیه گزینه‌هاست.

رقابت فرمانده سپاه نینوا و سردار تقی مهری برای تصاحب صندلی استانداری گلستان/ اسامی گزینه های استانداری گلستان_سوابق

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ مجمع نمایندگان استان گلستان، شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی و شورای ائتلاف استان گلستان لیستی از کاندیداهای خود را به وزارت کشور جهت انتخاب استاندار گلستان مطرح کرده اند. 

از بین این افرادی که نام آنها در لیست  کمیته وزارت کشور و هیات دولت به چشم دیده می شود  شانس سردار تقی مهری علی محمدزنگانه، سردار ملک شاهکویی،  بیشتر از بقیه گزینه‌هاست.

 سردار تقی مهری 

خبرهای موثق حاکی است سردار تقی مهری رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا  گزینه قطعی استانداری گلستان شده و بزودی در هیات دولت طرح و منصوب می شود

علی ملک شاهکوهی

ملک شاهکوهی از فرماندهان دوران دفاع مقدس بوده و اکنون نیز فرمانده سپاه نینوای استان گلستان است. ملک شاهکوهی فرماندهی تیپ مردم پایه سپاه نینوا و همچنین مدیرکلی بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس را نیز در سوابق اجرایی خود دارد.

علی محمد زنگانه

زنگانه  دارای مدرک پزشکی است. زنگانه که اکنون مدیرکل پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه است سوابقی همچون ریاست مرکز بهداشت استان گلستان و در مقطعی هم ریاست بهزیستی این استان را عهده دار بوده است.

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر