کد خبر: 117152
A

مهدی چمران: جمهوری اسلامی بر پایه امید بنا شده/ عده‌ای در تلاشند که ریشه این امید را بخشکانند

رییس شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی بر پایه امید بنا شده است، افزود: عده‌ای در تلاش هستند که ریشه امید را برای مردم بخشکانند.

مهدی چمران: جمهوری اسلامی بر پایه امید بنا شده/ عده‌ای در تلاشند که ریشه این امید را بخشکانند

به گزارش دیده بان ایران؛ مهدی چمران در ابتدای سیزدهمین جلسه شورای شهر تهران گفت: در آغاز فرارسیدن هفته دفاع مقدس قرار داریم و یاد و خاطره شهدای ۸ سال دفاع مقدس و رزمندگان را در این ایام گرامی می‌داریم. همچنین در هفته‌های گذشته ورزشکاران موفقیت‌های بسیاری به‌ویژه در پارالمپیک به دست آوردند و البته در برنامه‌ای از آنها تقدیر به عمل آمد.

وی با اشاره به حضور ورزشکاران در دیدار با مقام معظم رهبری افزود: مقام معظم رهبری در دیدار آنها مطالبی را فرمودند و امیدواریم هموطنان ما در تمامی صحنه‌ها موفقیت‌های بسیاری را داشته باشند.

وی ادامه داد: عده‌ای در تلاش هستند که ریشه امید را برای مردم بخشکانند؛ متأسفانه شاهد هستیم که این افراد مرتباً در داخل و خارج موضوعات ناامیدکننده را مطرح می‌کنند و به ما می‌تازند.

چمران با بیان اینکه جمهوری اسلامی بر پایه امید بنا شده است تاکید کرد:  یکی از این موضوعات ۸ سال جنگ تحمیلی و موفقیت‌ها و پیروزی‌های بزرگی بود که به دست آوردیم در حالی که در آن مقطع کشور ما با دست نیمه‌خالی به جنگ رفته بود و به لحاظ پوشش هوایی و رادارهای هوایی با کمبودهای بسیاری روبرو بودیم اما با امید و تلاش به پیروزی دست پیدا کردیم.

وی در ادامه با گرامیداشت یا د و خاطره شهدای جنگ تحمیلی و سرداران بزرگی از جمله شهید سلیمانی گفت: یاد و خاطره همه این عزیزان را گرامی می‌داریم./ ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر