کد خبر: 117799
A

نماینده مجلس: امروز کشور در زمینه های مختلف مانند فضایی، اتمی و قدرت نظامی صاحب تکنولوژی است

اردشیر مطهری نماینده مجلس: مردم در شرایط فعلی قطعا راضی نیستند و بخشی از مشکلات امروز مربوط به فشار خارجی و تحریم‌های ظالمانه دشمنان و بخشی مربوط به مدیریت سوء، کم‌کاری و مدیریت غیر کارشناسی و غیر جهادی است.

نماینده مجلس: امروز کشور در زمینه های مختلف مانند فضایی، اتمی و قدرت نظامی صاحب تکنولوژی است

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ اردشیر مطهری روز پنجشنبه در آیین معارفه استاندار سمنان در سالن شهید مطهری این شهر ابراز داشت: از خودگذشتگی، برنامه‌ریزی راهبردی و کارشناسی و تلاش مجاهدانه راهکار حل مشکلات جامعه است و مدیران باید این مهم را مدنظر داشته باشند.

نماینده گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم در شرایط فعلی قطعا راضی نیستند و بخشی از مشکلات امروز مربوط به فشار خارجی و تحریم‌های ظالمانه دشمنان و بخشی مربوط به مدیریت سوء، کم‌کاری و مدیریت غیر کارشناسی و غیر جهادی است.

وی ادامه داد: ایران با وجود همه مشکلات به برکت رهبری حضرت آیت الله خامنه ای پابرجا است و اکنون در گام دوم انقلاب صاحب تکنولوژی و علم روز هستیم و حتی در بعضی موارد در علم پیشی گرفته ایم.

مطهری بیان کرد: بیش از ۴۰ سال از انقلاب و جنگ ‌تحمیلی می‌گذرد و امروز کشور در زمینه های مختلف مانند فضایی، اتمی، علمی و پزشکی سرآمد و در قدرت نظامی صاحب تکنولوژی است.

وی یادآور شد: روی کارآمدن دولت مردمی با انتخاب سید ابراهیم رئیسی، امید و روحیه را در مردم زنده کرده است.

رئیس مجمع نمایندگان استان سمنان گفت: نمایندگان در مجلس شورای اسلامی به عنوان‌ نماینده مردم، وظیفه رسیدگی به درخواست های مردم را دارند و در کنار مردم و دولت برای رفع مشکلات تلاش خواهند کرد.

مطهری اضافه کرد: استان سمنان ظرفیت‌های خوبی در زمینه‌های مختلف صنعتی، کشاورزی، صنایع‌دستی و گردشگری دارد که ‌می تواند در چرخش چرخ اقتصاد کشور نقش آفرینی کند.

رئیس مجمع نمایندگان استان سمنان خاطرنشان کرد: امید است استاندار سمنان با به‌کارگیری ظرفیت‌ها برای توسعه بیش از پیش استان و تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی تلاش کند.

در این آیین احمد وحیدی وزیر کشور، حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان و جمعی از مسوولان استانی حضور داشتند.

سید محمدرضا هاشمی به عنوان استاندار سمنان معارفه و علیرضا آشناگر استاندار سابق تقدیر شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر