کد خبر: 119034
A

علم الهدی: افزایش گرایش به اسلام در جهان با پیروزی انقلاب اسلامی آغاز شد

سید احمد علم الهدی گفت: در هیچ زمانی گرایش به اسلام و توسعه اسلام گرایی در جهان به این میزان نبوده است البته توسعه این اسلام‌گرایی با پیروزی انقلاب اسلامی آغاز شد.اگر پای این انقلاب بایستیم و اصول خود را در دنیا توسعه دهیم، اصول اسلام گرایی را در دنیا توسعه خواهیم داد.

علم الهدی: افزایش گرایش به اسلام در جهان با پیروزی انقلاب اسلامی آغاز شد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ حجت الاسلام سید احمد علم الهدی امروز در همایش محوری گرامیداشت هفته وحدت در خراسان رضوی در مشهد اظهار داشت: جریان متحجر شیعه انگلیسی و جریان سنتی وهابی آمریکایی به صورت یکسان و هماهنگ به رسول الله(ص)، اسلام و جریانات فراگیر اسلامگرایی در جهان ضربه می‌زنند.

وی با بیان این که هر گونه تشدید اختلاف بین مسلمانان بزرگترین ظلم و جنایت به اسلام است ادامه داد: امروز هر فردی از هر قوم و مذهبی بخواهد بین مسلمانان از نظر قومی و مذهبی جدایی ایجاد کند این فرد، عنصر جنایتکار در حق شخص رسول الله(ص) خواهد بود.

امام جمعه مشهد گفت: همه فتنه‌های کنونی امروز از تولید کاریکاتور علیه پیامبر اسلام تا ایجاد داعش با هدف اصلی براندازی اسلام، اصل قرآن و پیامبر اسلام صورت گرفته است.

وی افزود: در هیچ زمانی گرایش به اسلام و توسعه اسلام گرایی در جهان به این میزان نبوده است البته توسعه این اسلام‌گرایی با پیروزی انقلاب اسلامی آغاز شد.اگر پای این انقلاب بایستیم و اصول خود را در دنیا توسعه دهیم، اصول اسلام گرایی را در دنیا توسعه خواهیم داد.

علم الهدی لازمه مقابله با هجوم غرب را حمایت از مقاومت فلسطین عنوان کرد و افزود: نیازمند عملیات مشترک برای مقابله با سیادت غرب هستیم و خط مقدم جریان مقابله با دشمنان، فلسطین است از طرفی باید در راستای این راهبرد مهم حمایت از جریان جبهه مقاومت در کشور‌های منطقه را توسعه و گسترش دهیم.

در همایش محوری گرامیداشت هفته وحدت در خراسان رضوی 300 نفر از علما و روحانیان اهل سنت این استان حضور داشتند.

 
 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر