کد خبر: 119827
A

انتقاد رئیس دستگاه قضاء از پایداری چی ها؟ محسنی اژه ای: منافقین هم خوب شعار می دادند اما در ادامه دکتر بهشتی و ..را به شهادت رساندند

رئیس دستگاه قضا بدون اشاره به ماجرای تعرض اخیر ارگان رسانه ای جبهه پایداری به ایت الله صافی گلپایگانی گفت: زاویه منافقین از حق در جایی بیشتر شد که اگر چه شعارهای به ظاهر خوبی سرمی دادند، اما آرام آرام به مرحله‌ای از انحراف رسیدند که عالمان دین و افرادی همچون آیت الله بهشتی، آیت الله قدوسی و ... را به عنوان سد راه اسلام به شهادت رساندند و خون ۱۷ هزار انسان بی گناه را بر زمین ریختند.

انتقاد رئیس دستگاه قضاء از پایداری چی ها؟ محسنی اژه ای: منافقین هم خوب شعار می دادند اما در ادامه دکتر بهشتی و ..را به شهادت رساندند

به گزارش دیده بان ایران؛ غلاحسین محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضاییه روزگذشته در جلسه شورای عالی قوه قضاییه با اشاره به سالروز «شهادت آیت الله قاضی طباطبایی»، از وی به عنوان انسانی وارسته و خیرخواه که عمر خود را وقف تبلیغ دین و تعلیم و تربیت کرد و در این راه به فیض شهادت نائل آمد یاد کرد و گفت: زندگی شهید قاضی طباطبایی و قاتلان و حامیان قاتلان او عبرت آموز است که ببینند این شهید عزیز در چه جایگاهی قرار گرفته و آن‌ها به چه وضعیتی دچار شده است.

 

 

محسنی اژه‌ای افزود: منافقین با شعارهای ارزشی وارد میدان شدند، اما انحراف و جدایی آن‌ها از راه حق از جایی شروع شد که در فهم دین از عالمان دین شناس استفاده نکرده و به فهم ناقص خود اکتفا، و قرآن و مکتب ناب اهل بیت را رها کردند.

 

وی ادامه داد: زاویه منافقین از حق در جایی بیشتر شد که اگر چه شعارهای به ظاهر خوبی سرمی دادند، اما آرام آرام به مرحله‌ای از انحراف رسیدند که عالمان دین و افرادی همچون آیت الله بهشتی، آیت الله قدوسی و ... را به عنوان سد راه اسلام به شهادت رساندند و خون ۱۷ هزار انسان بی گناه را بر زمین ریختند.

 

 محسنی اژه‌ای تصریح کرد: کار مدعیان حمایت از خلق و مردم به جایی رسید که با انحراف از مسیر حق به فقها، مراجع، حضرت امام و دین پشت کردند و در یک مقطع علیه مردم خودشان با صدام جنایتکار هم همدست شدند و امروز هم با آمریکا و رژیم صهیونیستی برای ضربه زدن به کشور خودشان همراهی می‌کنند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر