کد خبر: 119884
A

مجلس انقلابی نظرش را درباره کسانیکه پول ۱۲۰ میلیون دز واکسن را به جیب زدند و فقط ۸ میلیون دز تحویل دادند، هم بگوید

مجلس شورای اسلامی امروز گزارش عملکرد روحانی در ستاد مقابله با کرونا را بررسی کرد و پرونده را به قوه قضاییه فرستاد.

مجلس انقلابی نظرش را درباره کسانیکه پول ۱۲۰ میلیون دز واکسن را به جیب زدند و فقط ۸ میلیون دز تحویل دادند، هم بگوید

به گزارش دیده بان ایران؛ مجلس شورای اسلامی امروز گزارش عملکرد روحانی در ستاد مقابله با کرونا را بررسی کرد و پرونده را به قوه قضاییه فرستاد. این اقدام مجلس اما با واکنش هایی همراه شد. یک کانال تلگرامی اصلاح طلب در مقام دفاع از روحانی برآمد و نوشت: مجلس گزارش عملکرد روحانی در ستاد مقابله باکرونا را به قوه قضائیه فرستاد؛ امیدوار به اینکه این گزارش دلیل محکمه‌پسندی برای محاکمه روحانی باشد.  

در گزارش اتهاماتی وارد شده و با این استدلال که در ستاد مربوطه روحانی تصمیم می‌گرفته آمده: از آنجایی که این تصمیمات و اقدامات متناقض منجر به فوت و صدمات عدیده و نارضایتی شدید مردم از نظام را فراهم کرده، لازم است برخورد قاطع و قانونی با ایشان صورت گیرد.

 

نمایندگان البته فراموش کرده‌اند که این تنها کرونا نیست که به مردم لطمه‌زده و موجب نارضایتی‌شان شده. 

در مورد کرونا هم اگر رسیدگی بی‌طرفانه‌ای باشد پای خیلی از نهادها و مسئولانی که حتی در دولت جدید روی کرسی معاونت و وزارت نشسته‌اند هم به پرونده باز می‌شود.  

کسانی که علیه واردات واکسن جوسازی کردند، پول 120 میلیون دز واکسن را به جیب زدند و فقط 8 میلیون دز تحویل دادند و همه کسانی که با سیاسی‌بازی در تمام این سال‌ها جلوی حل مسائل خارجی و رفع تحریم‌ را گرفته و امروز هم کشور را معطل «به زودی» گفتن‌ها نگه داشته‌اند.

عباس عبدی، فعال سیاسی اصلاح طلب هم در توییتر خود به این موضوع واکنش نشان داد و نوشت :

725a0191-40c2-4aa0-ab70-d1c8a661731a

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر