کد خبر: 120034
A

سردار جوانی: آمریکا نمی تواند ببیند که ایران دارد «تمدن اسلامی» را احیا می کند/ آمریکا شر مطلق است

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سنندج گفت: آمریکایی های شکست خورده از انقلاب، سفارت خود را به لانه جاسوسی تبدیل کردند و جوانان انقلابی در ۱۳ آبان ۵۸ سفارت آمریکا را تسخیر کردند و امام راحل از این واقعه به عنوان انقلاب دوم ملت ایران یاد کرد. معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: همه بدبختی های ملت ها از آمریکا نشأت می گیرد و آمریکا شر مطلق است.

سردار جوانی: آمریکا نمی تواند ببیند که ایران دارد «تمدن اسلامی» را احیا می کند/ آمریکا شر مطلق است

به گزارش دیده بان ایران, سردار یدالله جوانی امروز در جمع تجمع کنندگان روز ملی مبارزه با استکبار در سنندج اظهار کرد: گرامی می داریم روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را گرامی می داریم.

وی افزود: هر ملتی افتخاراتی دارد و در شناسنامه آن ملت این افتخارات ثبت شده است و از جمله افتخارات ملت ایران این است که به عنوان یک ملت استکبار ستیز و ظلم ستیز مطرح است.

سردار جوانی خاطرنشان کرد: همانند این روز باشکوه در سنندج شاهد برپایی صدها تجمع ضد استکباری در سراسر کشور هستیم.

وی افزود: مردم ایران در ۳۶۵ روز سال در حال مبارزه با استکبار بوده و ویژگی مردم ایران این است که در حوزه استکبارستیزی پیشتاز هستند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: این مردم در طول دهه های مختلف همواره در مبارزه با توطئه های استکبار جهانی و فتنه های شیاطین در خط مقدم بوده اند.

سردار جوانی افزود: اگر ایران اسلامی از امنیت پایدار و مثال زدنی برخوردار است نتیجه رشادت ها و مجاهدت ها در سراسر کشور از جمله کردستان عزیز است.

وی خاطرنشان کرد: امروز باید استکبار بداند که اقوام و مذاهب مختلف در ایران اسلامی بر یک راه مشترک پا فشاری می کنند و ان راه نیز استکبار ستیزی لست.

سردار جوانی اظهار کرد: روز ۱۳ آبان بیانگر رویدادهای تاریخی انقلاب اسلامی است که یکی از آن ها تبعید امام خمینی(ره) در سال ۴۳ به ترکیه، دومین مورد ۱۳ آبان ۵۷ و سومین رویداد نیز ۱۳ آبان ۵۸ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکاست.

وی افزود: ملت ایران خواهان استقلال، عزت و کرامت انسانی است و در گذر زمان بر اساس آموزه های دینی خود دریافته است که راه عزت و سعادتش در مبارزه با شیطان بزرگ یعنی آمریکاست چرا که آمریکا در طول دهه های گذشته رفتاری طاغوت گونه و ظالمانه با ملت ایران داشته است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در سال ۴۳ آمریکا لایحه کاپیتولاسیون را بر ملت ایران تحمیل کرد و این امر با مخالفت امام خمینی (ره) مواجه شد که شاه به عنوان سرسپرده آمریکا اقدام به تبعید امام به ترکیه کرد.

سردار جوانی افزود: فریادهای امام خمینی(ره) فریادهای استقلال خواهی و عزت خواهی برای ملتی است که آمریکا به فکر ذلت آن ها بود و قیام سراسری سال ۵۷ آمریکایی ها را مبهوت کرد و در ۱۳ آبان ۵۷ دانش آموزان و دانشجویان به دستور مزدوران آمریکا به خاک و خون کشیده شدند اما این خون ها سرنوشت را جوری دیگر رقم زد و انقلاب اسلامی ایران پیروز شد.

وی اظهار داشت: آمریکایی های شکست خورده از انقلاب، سفارت خود را به لانه جاسوسی تبدیل کردند و جوانان انقلابی در ۱۳ آبان ۵۸ سفارت آمریکا را تسخیر کردند و امام راحل از این واقعه به عنوان انقلاب دوم ملت ایران یاد کرد.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: همه بدبختی های ملت ها از آمریکا نشأت می گیرد و آمریکا شر مطلق است.

سردار جوانی افزود: در طول انقلاب اسلامی و طی ۴۳ سال اخیر هر توطئه ای علیه ملت ایران رخ داده است پشت آن نقش آمریکایی هاست.

وی خاطرنشان کرد: آمریکا حرکت رو به جلو ملت ایران برای احیا تمدن اسلامی را برنمی تابد و در این راستا دست به انواع توطئه ها می زند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: همه ساله مردم ما این روز را به عنوان روزی نمادین گرامی می دارند و در عمل به صورت مستمر با آمریکایی ها در مبارزه هستند.

سردار جوانی افزود: استکبارستیزی ملت ایران معنایی جز ایستادگی ملت ایران در برابر باج خواهی ها و زورگویی ها ندارد و این مبارزه امروز الگویی برای دیگر ملت ها شده است.

وی خاطرنشان کرد: امروز ملت ایران با اطمینان می گوید من یک مسلمان واقعی هستم چرا که ایستادگی در برابر ظالمان و مستکبران از نشانه های مسلمانان واقعی است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد:همین کردستان قهرمان و سرزمین مجاهدت های خاموش از توطئه های آمریکایی ها آسیب های بسیاری دیده است اما امروز در بهار ۴۳ انقلاب به امنیت، عزت و اقتدار کشورمان افتخار می کنیم.

سردار جوانی افزود: امروز کارنامه آمریکا که سرشار از جنایت و خیانت است در برابر ملت ایران یک کارنامه سراسر شکست است.

وی خاطرنشان کرد: آمریکایی ها در هیچ صحنه ای پیروز نشده اند و ملت ایران در پناه آموزه های اسلامی در مقابل آمریکا ایستاده است.

سردار جوانی اظهار داشت: از تجزیه طلبی و ترور، جنگ تحمیلی، راه اندازی گروهک های تروریستی در منطقه و دزدی دریایی در دریای عمان همگی توطئه‌هایی بوده که آمریکایی ها در آن شکست خورده اند.

منبع: کردتودی

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر