کد خبر: 120234
A

موضع گیری دوباره خبرگزاری ایرنا بر علیه منافع ملی/ادعای بدون سند درباره ترور نخست وزیر عراق! +عکس

خبرگزاری دولتی ایرنا صبح امروز در ادعای عجیب مدعی شده بود؛ ترور نخست وزیر عراق کار نیروهای مقاومت است حالا در ادعایی در تناقض با گزارش قبلی مدعی شده، حمله مشکوک و دارای تناقض است. موضع گیری این خبرگزاری رسمی در حالی صورت می گیرد که هیچ گونه سندی مبنی بر دست داشتن نیرهای مقاومت در ترور نخست وزیر یا مشکوک بودن حمله منتشر نکرده که این نوع بیانیه نویسی از خبرگزاری رسمی کاری غیر حرفه ای محسوب می شود.

موضع گیری دوباره خبرگزاری ایرنا بر علیه منافع ملی/ادعای بدون سند درباره ترور نخست وزیر عراق! +عکس

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ خبرگزاری دولتی ایرنا صبح امروز در ادعای عجیب مدعی شده بود؛ ترور نخست وزیر عراق کار نیروهای مقاومت است حالا در ادعایی در تناقض با گزارش قبلی مدعی شده، حمله مشکوک و دارای تناقض است. 

موضع گیری این خبرگزاری رسمی در حالی صورت می گیرد که هیچ گونه سندی مبنی بر دست داشتن نیرهای مقاومت در ترور نخست وزیر یا مشکوک بودن حمله منتشر نکرده که این نوع بیانیه نویسی از خبرگزاری رسمی کاری غیر حرفه ای محسوب می شود. 

ادعای پر تناقض خبرگزاری دولت در حالی مطرح شده برخلاف شرایط ایران در منطقه در حالی مطرح شده است که همه گروه های مقاومت از این عمل تبری جستند، معلوم نیست چرا ایرنا محور مقاومت را در مظان اتهام قرار داده است!

بیشتر بخوانید: اقدام عجیب خبرگزاری دولتی ایرنا/ محور مقاومت چه ارتباطی با ترور نخست وزیر عراق دارد؟!+عکس

photo_2021-11-07_16-37-56

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر