کد خبر: 120307
A

نماینده مجلس: کسانیکه در ماجرای اخیر از آمریکا در مقابل سپاه حمایت کردند ساده‌لوح هستند

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: اقدام برخی اصلاح طلبان در طرفداری از آمریکا در مقابله نیروی دریایی سپاه با دزدی دریایی این کشور اقدامی سخیفانه و ساده‌لوحانه بود.

نماینده مجلس: کسانیکه در ماجرای اخیر از آمریکا در مقابل سپاه حمایت کردند ساده‌لوح هستند

به گزارش دیده بان ایران؛ علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارنظر برخی اصلاح طلبان در طرفداری از آمریکا پس از مقابله نیروی دریایی سپاه با دزدی دریایی آمریکا گفت: اظهارنظر برخی افراد منسوب به این جریان در این ماجرا اظهارنظری سخیفانه و ساده‌لوحانه بود.

وی ادامه داد: اصلاح طلبان که امروز خود را از قدرت دور می‌بینند سعی دارند با این قبیل اظهارنظرها جلب توجه کرده و نظر دیگران را به خود جلب کنند، غافل از اینکه دارند به بیراهه می‌روند و اگر می‌خواهند توجه کسی به آنها جلب شود، باید حفاظت، حراست و حمایت از منافع ملی و حرکت در این مسیر را در دستورکار قرار دهند.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: اصلاح طلبان به جای اینکه الان که قدرت در دستشان نیست بنشینند و این گونه اظهارنظرهای غیرمنطقی را داشته باشند، بهتر است با رفع ایرادات 8 سال قبل خود زمینه را برای حضور فعال‌تر و مفیدتر خود در عرصه سیاسی کشور فراهم آورند.

بابایی خاطرنشان کرد: مقابله نیروی دریایی سپاه با دزدی دریایی آمریکا باعث شد تا کشورهای منطقه نیز به ما چراغ سبزهایی را نشان دهند و از طرف دیگر دست ما را در مذاکرات پیش رو نیز بازتر کرد.

وی افزود: با توجه به اینکه 8 آذر آغاز مرحله جدید مذاکره ما با غربی‌هاست، اقدام نیروی دریایی سپاه در مقابله با آمریکا یک حمایت جدی از دیپلمات‌ها در پای میز مذاکره به حساب می‌آید و آنها می‌توانند با دست پر پای میز مذاکره بنشینند.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در پایان گفت: آنها که دائما دم از گزینه‌های روی میز می‌زدند و بعضا عنوان می‌کردند که گزینه نظامی را هم روی میز دارند، حال با اقدام نیروی دریایی سپاه در مقابله با آمریکا می‌فهمند که ما نیز از مدت‌ها قبل گزینه نظامی را روی میز خود داشته‌ایم، اما به خاطر آموزه‌های دینی‌مان این توان نظامی را برای خدمت به بشر به کار می‌گیریم، نه ویرانی و آسیب زدن به دیگران.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر