کد خبر: 120438
A

نماینده مجلس: اصلاح طلبان دارند از نجابت دولت رئیسی سوءاستفاده می کنند/ نئولیبرال ها تمام رازهای نظام در ۸ سال گذشته را بر ملا کردند

نماینده مردم سبزوار در مجلس مدعی شد: آمریکا می داند ما دانش هسته ای را به دست آورده ایم و نئولیبرال ها آن را لو دادند. تمام رازهای نظام را در 8 سال گذشته بر ملا کردند و به جرأت می توان گفت هر کجا در کشور مشکلی هست عامل آن جریان مدعی جمهوریت است.

نماینده مجلس:  اصلاح طلبان دارند از نجابت دولت رئیسی سوءاستفاده می کنند/  نئولیبرال ها تمام رازهای نظام در ۸ سال گذشته را بر ملا کردند

به گزارش دیده بان ایران؛ «بهروز محبی نجم آبادی»، نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضع گیری اصلاح طلبان نسبت به اقدام مقتدرانه مواجه نیروی دریایی سپاه با ناوگان آمریکایی در خلیج فارس گفت: جریان نئولیبرال وابسته به غرب متاسفانه شیفته غرب است و در سیاست های گذشته خود نیز نشان داده است که مدل نگاهش به غرب از سر شیدایی و وابستگی است.

وی با اشاره به اینکه این جریان همواره در قبال مردم رویکرد عوام فریبانه را در پیش گرفته است تصریح کرد: این جریان عوام فریب در اتفاقات 88 با ادعای حمایت از جمهوریت بر پیکر جمهوریت لگد زد و با گستاخی خود را حامی جمهوریت و مردم معرفی کرد.

محبی نجم آبادی با اشاره به اینکه اصلاح طلبان امروز از نجابت دولت سیزدهم سوء استفاده می کنند ادامه داد: دولت و مجلس نمی خواهند کام مردم را تلخ کنند و افشا کنند که در 8 سال گذشته دولت چه بر سر فرهنگ و اقتصاد کشور آورد اما حقیقتا در 8 سال گذشته دولت از ظرفیت کشورهای شرقی و همسایگان غافل شد و کشور را به باتلاق غرب فرو برد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به اینکه امروز جریان انقلابی با دلسوزی کامل بیش از همه با جریان رسانه ای اصلاح طلب در حال نزاع است عنوان کرد: رویکرد رسانه ای اصلاح طلبان و مدعیان اصلاح طلبی نشان دادند که هیچ گاه منافع ملی را در نظر نمی گیرند و به شدت در دفاع از نئولیبرالیسم پیش قدم هستند و ناعادلانه و به دروغ حرف می زنند و این عظمت و بزرگواری نظام جمهوری اسلامی ایران است که با آنها برخورد نمی کند.

نماینده مردم سبزوار در مجلس با اشاره به اینکه مواجه سپاه با ناوگان آمریکایی در خلیج فارس نشان داد جمهوری اسلامی ایران به اصل عزت، مصلحت و حکمت بازگشته است گفت: نه مجلس و نه دولت هیچ گاه در آرمان های نظام کوتاه نخواهند آمد و آمریکا باید بداند جریانی که شهادت را افتخار خود می داند از میز مذاکره هراسی ندارد اما منطقی و براساس قانون در برابر غرب خواهد ایستاد.

محبی نجم آبادی با اشاره به اینکه آمریکا می داند ما دانش هسته ای را به دست آورده ایم و نئولیبرال ها آن را لو دادند عنوان کرد: تمام رازهای نظام را در 8 سال گذشته بر ملا کردند و به جرأت می توان گفت هر کجا در کشور مشکلی هست عامل آن جریان مدعی جمهوریت است.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه اقدام مقتدرانه سپاه در خلیج فارس دست مذاکره کنندگان را برای مذاکرات آتی پر خواهد کرد تاکید کرد: مجلس با تصویب قانون راهبردی لغو تحریم ها دست دولت قبل را هم برای مذاکرات پر کرد اما دولت قبل قدر ندانستند و به غرب پیغام داد که تحت فشار مجلس است و از آنها امتیاز خواست که البته هیچ گاه موفق به گرفتن امتیازی نشد.

منبع: راه دانا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر