کد خبر: 121033
A

انتقاد رسانه احمدی نژادی از دولت/ یک ماه گذشت عوامل اخلال سامانه سوخت را معرفی نکردید؛ ۱۰ لیتر بنزین صدقه می دهید؟

یک کانال تلگرامی وابسته به جریان بهار با انتقاد از عدم انتشار عامل حمله سایبری به سامانه سوخت در کشور نوشت: پس از گذشت یک ماه از ماجرای اخلال در سامانه سوخت، وزارت نفت هنوز عوامل اصلی را معرفی نکرده و به جای آن فقط گفته اند ۱۰ لیتر بنزین ۱۵۰۰ تومانی به سواریها و ۵ لیتر به موتورسیکلتها صدقه میدهند!

انتقاد رسانه احمدی نژادی از دولت/  یک ماه گذشت عوامل اخلال سامانه سوخت را معرفی نکردید؛  ۱۰ لیتر بنزین صدقه می دهید؟

به گزارش دیده بان ایران؛ کانال تلگرامی دولت بهار با انتقاد از عدم انتشار عامل حمله سایبری به سامانه سوخت در کشور نوشت: پس از گذشت یک ماه از ماجرای اخلال در سامانه سوخت، وزارت نفت هنوز عوامل اصلی را معرفی نکرده و به جای آن فقط گفته اند ۱۰ لیتر بنزین ۱۵۰۰ تومانی به سواریها و ۵ لیتر به موتورسیکلتها صدقه میدهند!

گفتنی است روز گذشته ذبیح الله خداییان در نشست خبری با خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا برای حمله سایبری به سامانه سوخت، پرونده‌ای در قوه قضائیه تشکیل شده است؟ آیا کسی در این راستا بازداشت شده یا خیر؟ اظهار کرد: گزارشی در این خصوص به دادسرا واصل شده است اما در جریان تکمیل تحقیقات و شناسایی مرتکبان و مسببان هستند و کسی بازداشت نشده است و پرونده در دست تکمیل و تحقیقات است./ دیده بان ایران

 

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر