کد خبر: 121612
A

نتیجه جلسه کمیسیون آموزش درباره جلسه با «یوسف نوری» چه بود؟/ ویس کرمی: نظر نمایندگان نسبت به گزینه سوم مثبت است/ آقای نوری فردا «وزیر» می شود

مهرداد ویس‌کرمی، عضو کمیسیون آموزش در مجلس شورای اسلامی به دیده بان ایران گفت: صبح امروز جلسه کمیسیون آموزش از ساعت 10 الی 12 برگزار شد و یوسف نوری به عنوان گزینه سوم دولت برای وزارت آموزش و پرورش برنامه‌های خود را ارائه دادند.

نتیجه جلسه کمیسیون آموزش درباره جلسه با «یوسف نوری» چه بود؟/ ویس کرمی: نظر نمایندگان نسبت به گزینه سوم مثبت است/ آقای نوری فردا «وزیر» می شود

به گزارش دیده بان ایران؛ زمان زیادی به شروع امتحانات نوبت اول مدارس نمانده اما هنوز هم بزرگ‌ترین و مهم‌ترین نهاد کشور بدون وزیر است. پس از آن‎‌که باغگلی و مسعود فیاضی نتوانستند رای مثبت را از نمایندگان مجلس یازدهم بگیرند؛ این بار گزینه پیشنهادی ابراهیم رئیسی برای وزارت آموزش و پرورش کسی است که در رزومه‌اش توفیق حضور در راهپیمایی اربعین آمده است!

با این حال؛ امروز جلسه کمیسیون آموزش مجلس یازدهم برگزار شد. در همین رابطه مهرداد ویس‌کرمی، عضو کمیسیون آموزش در مجلس شورای اسلامی در خصوص جلسه امروز این کمیسیون با حضور یوسف نوری، سومین گزینه پیشنهادی دولت سیزدهم برای آموزش و پرورش، به خبرنگار دیده بان ایران گفت: امروز جلسه کمیسیون آموزش از ساعت 10 الی 12 برگزار شد و آقای نوری برنامه‌های خود را ارائه دادند.

 

وی در رابطه با نظر کلی نمایندگان در رابطه با سومین گزینه دولت ابراهیم رئیسی اظهار کرد: نظر کلی نمایندگان نسبت به آقای نوری مثبت است. به نظر بنده ایشان فردا در جلسه علنی مجلس رای لازم را برای تصدی وزارتخانه آموزش و پرورش را به‌دست خواهند آورد. در جلسه صبح امروز فقط 2 نفر به ایشان رای منفی دادند و بقیه آرا نسبت به ایشان مثبت بود. به اعتقاد بنده آقای نوری در جلسه فردا به‌عنوان وزیر آموزش و پرورش معرفی خواهند شد.

 

ویس‌کرمی در خصوص گزارش چند روز گذشته روزنامه جمهوری که در آن نوشته شده بود «برخی از حامیان یوسف نوری به نمایندگان گفته‌اند که به نوری رای مثبت دهند تا در انتخاب مدیران کل استان‌ها از آن‌ها نظرخواهی شود» خاظرنشان کرد: بنده قویا چنین اظهاراتی را تکذیب می‌کنم. اصلا در این رابطه با بنده صحبتی نشده است.

منبع: دیده بان ایران- نازیلا معروفیان

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر