کد خبر: 121985
A

تطهیر طالبان به روش خبرگزاری فارس/ فارس: «حمله به نیروهای مرزی ایران کار اشرار بود»

با وجود آنکه اولین خبرها از درگیری را آماج نیوز رسانه نزدیک طالبان داده و عملا تحرک نیروهای آنها در شرق کشور در فیلم های متعدد همین گروه دیده شده خبرگزاری فارس این موضوع را مرتبط با طالبان ندانست و ادعا کرد که اشرار به پاسگاه های مرزی حمله کرده اند.

تطهیر طالبان به روش خبرگزاری فارس/ فارس: «حمله به نیروهای مرزی ایران کار اشرار بود»

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ با وجود آنکه اولین خبرها از درگیری ها در شرق کشور را آماج نیوز رسانه نزدیک طالبان منتشر کرده بود و عملا تحرک نیروهای آنها در شرق کشور در فیلم های متعدد همین گروه  توسط اکثر رسانه ها منتشر شده خبرگزاری فارس این موضوع را مرتبط با طالبان ندانست و ادعا کرد که اشرار به پاسگاه های مرزی حمله کرده اند!

برخلاف همین ادعای فارس، خبرگزاری  تسنیم دیگر ارگان رسانه نزدیک به سپاه خبر تبادل آتش میان نیروهای ایران و طالبان را تایید کرده است(اینجا) هر چند فیلم های متعدد منتشر شده جای هیچ شک و شبهه ای باقی نمی گذارد(فیلم ) (فیلم) انتظار این است که شبهه رسانه فارس اخبار این اتفاق را بدون جهت گیری سیاسی و جعل روایت ها اخبار را مانند دیگر رسانه ها  به صورت حرفه ای منتشر کند. 

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ فارس نوشته است : عصر امروز در منطقه هیرمند و در مرز افغانستان درگیری میان اشرار مسلح و نیروهای مرزبانی ایران صورت گرفت که اشرار مسلح پس از مواجهه با پاسخ قاطع نیروهای ایران مستقر در مرزهای شرقی مجبور به عقب‌نشینی شدند.
عصر امروز در منطقه هیرمند و در مرز افغانستان درگیری میان اشرار مسلح و نیروهای مرزبانی کشورمان صورت گرفت که اشرار مسلح پس از مواجهه با پاسخ قاطع نیروهای ایران مستقر در مرزهای شرقی مجبور به عقب‌نشینی شدند

ین اشرار به دلیل اختلاف بر سر اراضی کشاورزی در خط مرزی دست به تهاجم زدند که با پاسخ محکم نیروهای مرزبانی مواجه شدند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر