کد خبر: 122215
A

انتقاد ارگان رسانه ای قالیباف از روزنامه جمهوری اسلامی/ قالیباف برآمده از رای مردم است، از نظر مردم درباره خودش هم باخبر است

فردانیوز ارگان رسانه ای محمدباقر قالیباف در پاسخ به واکنش روزنامه جمهوری اسلامی نسبت به اظهارات اخیر قالیباف درباره اخذ تصمیم های انقلابی مدعی شده است که "قالیباف نماینده مردم و برآمده از رای مردم است و از قضا کم هم دیدار و بازدید و ... ندارد لذا حتما از نقطه‌نظرات آنها آشنا است."

انتقاد ارگان رسانه ای قالیباف از روزنامه جمهوری اسلامی/ قالیباف برآمده از رای مردم است، از نظر مردم درباره خودش هم باخبر است

به گزارش دیده بان ایران؛ ارگان رسانه ای وابسته به محمدباقر قالیباف با انتشار گزارشی ضمن اشاره به مطلبی که روزگذشته روزنامه جمهوری اسلامی درباره رئیس مجلس یازدهم منتشر کرد نوشت: جمهوری اسلامی که در تاختن به مجلس و مشخصا رئیس آن کم از روزنامه‌های اصلاح‌طلب ندارد و هیچ بهانه‌ای را از دست نمی‌دهد. این بار دست گذاشته روی اینکه قالیباف گفته «ما باید تصمیم‌های سخت و شجاعانه بگیریم و با قوت تصمیم بگیریم و در غیر این صورت همه چیز در خدمت به مردم زیر سؤال می‌رود. مردم هر تصمیم عاقلانه و عادلانه ما را که انقلابی هم هست را می‌پذیرند. مردم هر هزینه‌ای خواهند داد به شرط آن که تصمیم در طراحی و اجرا درست اتخاذ شود.»

 

بعد هم با این ادعای ضمنی که قالیباف بی‌خبر از رای و نظر مردم و از جانب آنها حرف می‌زند، نوشته «حضرات مسئولین نفسشان از جای گرم درمی‌آید و گویا از مشکلات معیشتی و نقطه‌نظرات مردم درباره عملکرد خودشان خبر ندارند.»

این ادعای «جمهوری اسلامی» اما جهاتی قابل نقد است. اول اینکه قالیباف نماینده مردم و برآمده از رای مردم است و از قضا کم هم دیدار و بازدید و ... ندارد لذا حتما از نقطه‌نظرات آنها آشنا است. مثلا مردم یادشان است که آقای روحانی و دولت‌مردان او از اتاق‌های خود بیرون نیامده و از همان‌جا کشور را اداره می‌کردند. مردم یادشان است که در گذشته نه‌چندان دور برخی از داخل ماشین نظرسنجی می‌کردند. 

مردم می‌دانند فرق مدیریت انقلابی با مدیریت دوران روحانی که مورد تایید شما هم بود، چیست. مردم حواسشان هست که مدیران انقلابی برآمده از مردم بوده و خودشان را جدا از مردم نمی‌دانند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر