کد خبر: 122710
A

عباس عبدی: نیازی به اجازه واردات عینک و آلات موسیقی نیست چون "برادران" از شیر مرغ تا جان آدمیزاد را قاچاقی می آورند/ ‌ هدف از ممنوعیت توسعه درآمد رفقاست!

عباس عبدی با انتشار یک پست به مصاحبه دیده بان ایران با سید کاظم موسوی نماینده انقلابی مجلس درباره ممنوعیت واردات واردات آلات موسیقی واکنش نشان داده است

عباس عبدی: نیازی به اجازه واردات عینک و آلات موسیقی نیست چون "برادران" از شیر مرغ تا جان آدمیزاد را قاچاقی می آورند/ ‌ هدف از ممنوعیت  توسعه درآمد رفقاست!

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ عباس عبدی با انتشار یک پست به مصاحبه دیده بان ایران با سید کاظم موسوی نماینده انقلابی مجلس درباره ممنوعیت واردات واردات آلات موسیقی و عینک آفتابی واکنش نشان داده است

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ این تحلیلگر سیاسی و روزنامه نگار با سابقه به ممنوعیت واردات آلات موسیقی واکنش نشان داده و نوشته است: نیازی به اجازه واردات نیست. چون برادران از شیر مرغ تا جان آدمیزاد را قاچاقی آورده و درب منزل با گارانتی تحویل می‌دهند، عینک و آلات موسیقی که چیزی نیست.

‌کلا هدف از ممنوعیت هم توسعه درآمد رفقا است. ‌برای آقازاده‌ها هم پدران در سفرهای خارجی می‌خرند و می‌آورند.

نایب رئیس اول کمیسیون اقتصادی در گفت و و گو با دیده بان ایران مطرح کرد:

بیشتر بخوانید: کاظم موسوی: کسی‌که به دنبال آلات موسیقی و امیال شخصی است از ایران برود/ ورود آلات موسیقی به صلاح نیست چون کشور ما اسلامی است /چرا با وجود شهدا و علما ورود آلات موسیقی به کشور باید آزاد باشد؟!

photo_2021-12-13_19-53-13

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر