کد خبر: 123074
A

یوسفیان ملا: فرزندان آقای لاریجانی یکی در قم طلبه است و دیگری در آمریکاست

نماینده مجلس دهم شورای اسلامی گفت: آقای لاریجانی 42سال در دستگاه‌های دولتی هستند و در 10سال صداوسیما و ریاست مجلس نیز نه حقوق گرفتند و نه امکانات دولتی؛ در مجلس نیز خود من شاهد این مسئله بودم. یک وجب زمین دولتی از بنیاد و دیگر نهادها به نام ایشان نیست و چیزی نگرفتند.

یوسفیان ملا: فرزندان آقای لاریجانی یکی در قم طلبه است و دیگری در آمریکاست

به گزارش دیده بان ایران؛ عزت‌الله یوسفیان‌ملا در واکنش ماجرای اخیر درباره ردصلاحیت لاریجانی به سایت خبر سراسری گفته: آقای لاریجانی نظرشان این است که دوستان در این باره مصاحبه و موضع‌گیری نکنند. 

او گفته: آقای لاریجانی 42سال در دستگاه‌های دولتی هستند و در 10سال صداوسیما و ریاست مجلس نیز نه حقوق گرفتند و نه امکانات دولتی؛ در مجلس نیز خود من شاهد این مسئله بودم. یک وجب زمین دولتی از بنیاد و دیگر نهادها به نام ایشان نیست و چیزی نگرفتند.

به گفته او فرزندان آقای لاریجانی هم یکی در قم طلبه هست یک پسر دیگر فارغ التحصیل دانشگاه علم و صنعت هست. دختر ایشان نیز پزشک است و در ایران نیز پزشک شده است آقایی با ایشان ازدواج کرد و بعد از ازدواج همسر ایشان هم که پزشک بود برای کار باید دوره‌ای به محل تحصیلشان به آمریکا می‌رفتند و طبیعتا دختر آقای لاریجانی نیز با ایشان همراه شدند./ عصرما

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر