کد خبر: 123486
A

حمایت روزنامه اصولگرا از «مهدی مهدوی کیا»/ رسالت: مهدوی‌کیا قربانی رفتار ضدارزش برخی سلبریتی‌ها شد

روزنامه رسالت در سرمقاله به موضوع حملات و هجمه‌ها به مهدی مهدوی‌کیا پرداخته و بر خلاف سایر اصولگرایان، موضعی حمایتی نسبت به ستاره محبوب مردم داشته است.

حمایت روزنامه اصولگرا از «مهدی مهدوی کیا»/ رسالت: مهدوی‌کیا قربانی رفتار ضدارزش برخی سلبریتی‌ها شد

به گزارش دیده بان ایران؛ روزنامه رسالت در سرمقاله به موضوع حملات و هجمه‌ها به مهدی مهدوی‌کیا پرداخته و بر خلاف سایر اصولگرایان، موضعی حمایتی نسبت به ستاره محبوب مردم داشته است.
در این یادداشت نوشته شده که «[بر اساس] فیلم و عکس‌هایی در آن‌ها کاملا پیدا است که مهدوی‌کیا تنها شرکت‌کننده‌ای است که با حرکت دست و با هوشمندی فراوان، سعی در پوشاندن پرچم رژیم صهیونیستی دارد و در صحنه‌ای با ماژیک پرچم این رژیم را مخدوش کرده است».

در ادامه برخی از اقدامات مهدوی‌کیا نظیر حضور در تشییع شهدای غواص کربلای۴ در تهران اشاره شده است و نوشته اگر اینها هم نبود، «باز هم بهانه در دست‌مان بود برای اینکه در مواجهه با خبری در مورد این بازیکن پرافتخار و کاپیتان اسبق تیم ملی کشورمان اندکی صبر کنیم تا ابعاد ماجرا کاملا مشخص شود و تازه در بدترین حالت، با سعه صدر و توضیح و اقناع با او مواجه گردیم».

در ادامه عوامل موثر در حملات به مهدوی‌کیا برشمرده شده و نوشته «اما به نظر می‌رسد مهدوی‌کیا قربانی رفتار ضدارزش برخی سلبریتی‌ها، فضای مسموم و نفرت‌پراکن شبکه‌های اجتماعی، بی‌صبری ما در واکنش نشان دادن و حتی توطئه و اقدامات طراحی‌شده باشد».

در پایان گفته شده «مهدی مهدوی‌کیا به عنوان یک چهره ورزشی، آنچه در توان داشته برای پاسداشت ارزش‌های ملی و انقلابی انجام داده اما حتی اگر هم بر خلاف این بود، برخوردها حتی المقدور نباید به نوعی باشد که شخصی که ظرفیت جذب دارد، به آغوش دشمن و یا هر آغوشی غیر از آغوش ملت خود، هل داده شود».

نکته اول روایت «رسالت» است از ماجرا؛ درست نقطه مقابل آنچه است که فارس و کیهان و اکانت‌های سازمان‌یافته در شبکه‌های اجتماعی مطرح می‌کنند.

نکته دوم موضع معقول این رسانه اصولگراست نسبت به موضع رسانه‌ای مانند کیهان که مهدوی‌کیا را «توپ جمع‌کن دشمن» خطاب کرده بود.

نکته سوم اینکه این‌ رسانه جریان اصولگرایی اگر مایل به یافتن چرایی «فضای مسموم و نفرت‌پراکن شبکه‌های اجتماعی» است می‌تواند به برخی نهادها و سازمان‌های نزدیک به این جریان مراجعه کنند. اما فضای نفرت‌پراکن مختص به شبکه‌های اجتماعی نیست و مطلبی نظیر کیهان، مصداقی برای نفرت‌پراکنی می‌توان به حساب آورد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر