کد خبر: 124292
A

واکنش رئیس سابق صدا و سیما به انتشار خبر استعفایش توسط خبرگزاری ایرنا: خبر جعلی استعفای من توسط "تاریک‌خانه‌های باندهای ثروت و قدرت" منتشر شد

عبدالعلی علی‌عسگری مدیرعامل جدید هلدینگ خلیج فارس در واکنش به انتشار خبر استعفای خود در خبرگزاری ایرنا و چند رسانه دیگر گفته؛ این خبرها از سوی "تاریک‌خانه‌های باندهای ثروت و قدرت" منتشر شده است.

واکنش رئیس سابق صدا و سیما به انتشار خبر استعفایش توسط خبرگزاری ایرنا: خبر جعلی استعفای من توسط "تاریک‌خانه‌های باندهای ثروت و قدرت" منتشر شد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ عبدالعلی علی‌عسگری مدیرعامل جدید هلدینگ خلیج فارس در واکنش به انتشار خبر استعفای خود در خبرگزاری ایرنا و باشگاه خبرنگاران گفته است؛ این خبرها از سوی "تاریک‌خانه‌های باندهای ثروت و قدرت" منتشر شده است.

عبدالعلی علی‌عسگری مدیرعامل جدید هلدینگ خلیج فارس می‌گوید استعفا نداده و واین خبرها از سوی "تاریک‌خانه‌های باندهای ثروت و قدرت" منتشر شده است.

او در گفت‌وگو رسانه رسمی سازمان تبلیغات اسلامی می‌گوید در مسایل دفاعی و موشکی سابقه دارد و سوابق او در مسایل دفاعی محرمانه بوده و با صنعت پتروشیمی آشنایی دارد و فعالیت‌هایی در زمینه "سوخت موشک" داشته است.

مدیرعامل پتروشیمی هلدینگ خیلج فارس با ارایه گزارشی از عملکرد گذشته‌اش می‌گوید فقط در عرصه مسایل فرهنگی کار نکرده و در صنعت پتروشیمی سابقه و "تسلط خوب" دارد.

خبر انتصاب آقای علی‌عسگری رئیس سابق تلویزیون دولتی ایران با واکنش منفی رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی روبرو شد. نداشتن سابقه کاری و تخصص آقای علی‌عسگری در پترشیمی از مهترین موارد انتقادها است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر