کد خبر: 125315
A

توجیه جالب روزنامه نزدیک به سپاه در رابطه با مذاکره با آمریکا/ گاه برای کند شدن حربه دشمن باید به توافقی روی آورد!

ارگان مطبوعاتی نزدیک به سپاه در ادامه خطاب به هواداران طیف محافظه‌کار که گویا از‌ مواضع جدید دولت سرخورده شده‌اند، نوشته که مذاکره مستقیم هم انجام شود به معنای پایان خصومت نیست! در پایان هم گفته «گاه برای کند شدن حربه دشمن باید به توافقی روی آورد، اما بر اصول و آرمان‌های خود ایستاد».

توجیه جالب روزنامه نزدیک به سپاه در رابطه با مذاکره با آمریکا/ گاه برای کند شدن حربه دشمن باید به توافقی روی آورد!

به گزارش دیده بان ایران؛ محافظه‌کاران در تریبون‌هایشان افتاده‌اند به اقناع هوادارانشان درباره مذاکره مستقیم با آمریکا. روزنامه جوان نزدیک به سپاه پاسداران در سرمقاله خود از دولت روحانی بابت مذاکره با آمریکا انتقاد کرده و درباره موضع جدید دولت رئیسی نوشته «طبیعی است که اگر مذاکرات در مسیر درست خود پیش برود، در لحظه‌های تعیین‌کننده نزدیک به دقیقه ۹۰ و در دسترس قرار گرفتن توافق، در مذاکرات نیاز به چانه‌زنی‌هایی است که اگر چنین لحظه‌ای تحقق یافت، شاید به مذاکره مستقیم نیاز باشد».

نویسنده در ادامه گفته هرچند هنوز به این لحظه نرسیده‌ایم اما اگر برسیم درباره موضوع مذاکره باید تصمیم‌گیری کرد!

روزنامه جوان در ادامه خطاب به هواداران طیف محافظه‌کار که گویا از‌ مواضع جدید دولت سرخورده شده‌اند، نوشته که مذاکره مستقیم هم انجام شود به معنای پایان خصومت نیست! در پایان هم گفته «گاه برای کند شدن حربه دشمن باید به توافقی روی آورد، اما بر اصول و آرمان‌های خود ایستاد».

این طیف به موضع مهم رئیسی در گفت‌وگوی تلویزیونی اخیر که درباره مذاکره با ایالات متحده گفته بود «اگر تحریم‌ها برداشته شود، امکان هرگونه توافقی وجود دارد» نپردازند. این طیف از سال ۹۸ شعارشان این بود که «پس از شهادت سردار سلیمانی اگر کسی حرف از مذاکره با آمریکا بزند باید در دهان او زد».

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر