کد خبر: 125378
A
دبیر کمیسیون امنیت ملی مجلس به دیده بان ایران خبر داد؛

کمیسیون امنیت ملی مجلس، امروز موضوع خرابکاری و پخش شعار از شبکه های صدا و سیما را بررسی می کند/ هک صداوسیما بسیار ساده و مبتدی بود

یعقوب رضازاده، دبیردوم کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با سایت دیده‌بان ایران در واکنش به خرابکاری روز پنچ شنبه در چند شبکه صداوسیما گفت: امروز با حضور مسئولان صداوسیما قضیه خرابکاری روز پنج شنبه در شبکه‌های تلویزیون و رادیو را در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بررسی می کنیم.

کمیسیون امنیت ملی مجلس، امروز موضوع خرابکاری و پخش شعار از شبکه های صدا و سیما را بررسی می کند/ هک صداوسیما  بسیار ساده و مبتدی بود

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ انتشار خبر هک شدن شبکه‌های صداوسیما در روز پنجشنبه بازتاب بسیار گسترده‌ای در فضای مجازی داشت. با وجود واکنش‌های بسیاری که در فضای مجازی توسط بسیاری از کارشناسان صورت گرفت اما هنوز علل چنین اتفاقی از سوی مسئولان اعلام نشده و ابعاد آن پنهان مانده است. 

در همین رابطه، یعقوب رضازاده، دبیردوم کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با سایت  دیده‌بان ایران در واکنش به خرابکاری روز پنچ شنبه در چند شبکه صداوسیما گفت: بنده چون در زمان وقوع این اتفاق حوزه انتخابی‌ام بودم در جریان ریز جزئیات این هک نیستم اما خوشبختانه این حرکت، یک حرکت موفقیت‌آمیزی نبوده و منافقین نتوانستند به هدف خودشان که تبلیغات بود، برسند.

دبیردوم کمیسیون امنیت مجلس مجلس یازدهم در ادامه با تاکید بر این قضیه که این خرابکاری بسیار ساده و مبتدی بوده، افزود: ما موفق شدیم که جلوی تبلیغات منافقان را بگیریم. این هک بسیار ساده و مبتدی بوده و مشکل خاصی هم برای ما به وجود نیاورد.

رضازاده درباره جلسه عصر امروز کمیسیون امنیت مجلس اظهار کرد: با توجه به اینکه امروز در صحن کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی جلسه خواهیم داشت، قطعا یکی از مواردی که با حضور مسئولان صداوسیما مورد بحث قرار می‌گیرد، همین قضیه خرابکاری روز پنج شنبه در  شبکه های تلویزیون و رادیو است.

این نماینده مجلس در پاسخ به این سوال که آیا احتمال نفوذ در صداوسیما تا چه اندازه امکان‌پذیر، خاطرنشان کرد: نیروهای امنیتی ما در بحث نفوذ فعلا به سرنخی نرسیدند اما قطعا توسط دستگاه‌های امنیتی-اطلاعاتی مورد پیگیری جدی قرار گرفته است. ان‌شاءالله به‌زودی حقیقت آشکار شده و به مردم شریف اطلاع‌رسانی خواهد شد.

رضازاده در خصوص بیانیه روز پنجشنبه صداوسیما در خصوص این خرابکاری گفت: دستگاه‌‌های اطلاعاتی و حراستی صداوسیما در حال پیگیری این قضیه هستندکه آیا بحث نفوذ به میان است یا خیر. قطعا تا امروز بعدازظهر، دلایل و علت این اتفاق مشخص شده و مردم را در جریان قرار خواهیم گذاشت.

منبع: سایت دیده‌بان ایران- نازیلا معروفیان

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر