کد خبر: 125537
A

واکنش فرمانده سابق قرارگاه مرکزی پدافند هوایی به شایعه «اعدامش» در رسانه ها/ امیر فرزاد اسماعیلی: من یک فرد «معمولی» هستم!

خبرگزاری فارس، نزدیک به سپاه چهار بهمن با انتشار خبری نوشت: طی روزهای گذشته شایعات مختلفی در خصوص زندانی جاسوسی و حتی اعدام امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده سابق قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) در فضای مجازی منتشر شده است که به این وسیله تکذیب می شود.

واکنش فرمانده سابق قرارگاه مرکزی پدافند هوایی به شایعه «اعدامش» در رسانه ها/ امیر فرزاد اسماعیلی: من یک فرد «معمولی» هستم!

به گزارش دیده بان ایران؛ امیر فرزاد اسماعیلی، فرمانده سابق قرارگاه مرکزی پدافند هوایی در واکنش به شایعه جاسوسی و اعدام خود گفت: وقتی می‌گویند فلانی به دلیل جاسوسی اعدام شد، افکار عمومی تحت تاثیر این شایعات می‌گوید این سربازی بوده که کشور ۸ سال به او اعتماد کرده است.

او گفت: اگر رد جاسوسی فردی زده شود، دیگر به ارتباطات و جایگاه او نگاه نمی‌کنند چراکه بر سر امنیت نظام و مردم هیچ تعارفی نباید داشت... یک خانه معمولی و یک ماشین معمولی دارم. اگر چیز بیشتری داشتم همه را به مردم عزیز اعلام و ثبت و ضبط کنند.

او در ادامه در خصوص این شایعه بیان کرد: به هرحال انسان ناراحت می‌شود اما ناراحتی بیشتر من از باب اعتبار نظام و نیروهای مسلح بود. چون وقتی می‌گویند فلانی به دلیل جاسوسی اعدام شد، افکار عمومی تحت تاثیر این شایعات می‌گوید این سربازی بوده که کشور ۸ سال به او اعتماد کرده است. لحظه‌ای که این شایعه پخش شد اول به خانواده درجه اولم خبر دادم که من سالم هستم و از همین دنیا با شما صحبت می‌کنم./ منیبان

گفتنی است خبرگزاری فارس، نزدیک به سپاه چهار بهمن با انتشار خبری نوشت: طی روزهای گذشته شایعات مختلفی در خصوص زندانی جاسوسی و حتی اعدام امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده سابق قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) در فضای مجازی منتشر شده است که به این وسیله تکذیب می شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر