کد خبر: 125608
A

نماینده مجلس: پیروزی انقلاب اسلامی از اعجاز الهی بود

عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: انقلاب اسلامی پیروزی‌اش علاوه بر اینکه لطف خداوند و اعجاز الهی بود حاصل اعتنا به خودباوری بود، هم پیروزی انقلاب با نتیجه خودباوری بود و هم دستاوردهای آن.

نماینده مجلس: پیروزی انقلاب اسلامی از اعجاز الهی بود

به گزارش دیده بان ایران؛ حسین حق‌وردی نماینده مردم شهریار، شهر قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به نام‌گذاری دومین روز از ایام الله دهه فجر امسال به‌نام «انقلاب اسلامی، خودباوری، جوان ایرانی» گفت:‌ یکی از نتایج درخشان و یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی بحث خودباوری است.

وی افزود: یکی از شعارهای اساسی انقلاب اسلامی استقلال است. استقلال ریشه در خودباوری و شناخت خویش و توانمندی‌های خویش دارد. امام (ره) به توانمندی‌های ملت و به ویژه جوانان عمیقاً اعتماد داشت کما اینکه مقام معظم رهبری نیز اینچنین هستند و شعار ما می‌توانیم تبلور این اعتقاد رهبران ما به توانمندی‌های جوانان ما بوده و هست.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: پیشرفت‌های امروز کشورمان در حوزه نانو و بیوتکنولوژی، هوا فضا، پرتاب ماهواره به فضا، صنایع موشکی و نظامی ما، پهپادها و همگی ثمره اعتماد به توانمندی‌ها و خودباوری‌های جوانان ما است.

حق‌وردی خاطرنشان کرد: قطع یقین اگر مسئولین  و مدیران ما بتوانند زمینه را بیش از پیش برای فعالیت جوانان آماده کنند به همان اندازه شعار خودباوری خود را در عرصه‌های مختلف نشان خواهد داد.

وی افزود: تمام پیشرفت‌هایی که ما در عرصه‌های مختلف در طول عمر انقلاب اسلامی داشته‌ایم ناشی از تکیه به درون بوده و هرجا که بیگانگان می‌توانند مشکلی را برای ما حل کنند از همانجا ضربه خورده‌ایم و هرجا که به توانمندی‌های داخلی تکیه کرده‌ایم موفق بوده‌ایم.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: پیشرفت‌های ما در طول 43 سال گذشته و پیش از انقلاب قابل با مقایسه با کل تاریخ ایران و نیز قابل مقایسه با کشورهایی که شرایط ما را داشته‌اند، نیست در حالیکه ما سخت‌ترین تحریم‌ها را تحمل می‌کنیم و کشورهایی که شرایط ما را داشته و دارند یک صدم این مشکلات و تحریم‌ها را هم ندارند.

نماینده مردم شهریار، شهر قدس و ملارد خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی پیروزی‌اش علاوه بر اینکه لطف خداوند و اعجاز الهی بود حاصل اعتنا به خودباوری بود، هم پیروزی انقلاب با نتیجه خودباوری بود و هم دستاوردهای آن./ فارس

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر