کد خبر: 125752
A

حجت الاسلام تویسرکانی: من این مژده را می دهم که انقلاب جمهوری اسلامی به انقلاب حضرت مهدی(عج) متصل خواهد شد

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج گفت: دلیل عقب ماندگی و مشکلات امروز کشور خیانت و بی عرضگی برخی از مسئولین نا لایق است. من به شما این مژده را بدهم که این انقلاب به انقلاب جهانی حضرت حجت عج متصل خواهد شد.

حجت الاسلام تویسرکانی: من این مژده را می دهم که انقلاب جمهوری اسلامی به انقلاب حضرت مهدی(عج) متصل خواهد شد

به گزارش دیده بان ایران؛ حجت الاسلام و المسلمین تویسرکانی نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج، در جمع خانواده های شهدا و مردم ولایت مدار مسجد امام رضا (ع) شهرستان گرگان گفت : لازمه ی ادامه دادن راه شهدا خوش اخلاقی و شرح صدر و آگاهی نسبت به دین و انقلاب است.

وی ضمن اشاره به صفات اخلاقی امام هادی علیه السلام در شب شهادت ایشان دوران امامت ایشان را از نظر شبیخون فرهنگی شبیه به احوال امروز انقلاب ما دانست و افزود: امروزه اسلام در میان قتلگاه قرار گرفته است و دشمنان با هرچه میتوانند به آن ضربه میزنند تا حقیقت اسلام را نابود کنند و فضای مجازی به دنبال تقویت این انحرافات فکری است.

وی تصریح کرد: تنها فرهنگی که تاب مقاومت در برابر این انحرافات را دارد فرهنگ شهادت است و ما اگر شهید و شهادت را نداشتیم امروزه نشانی از اسلام نبود.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج در بخشی دیگر از سخنانش اهانت به مقدسات دیگران را بر خلاف دستور امامین انقلاب دانست و گفت: سرمایه ی بزرگ ما برای جذب دیگران خوش اخلاقیست و اهانت به دیگران جز حماقت نیست.

تویسرکانی دلیل عقب ماندگی و مشکلات امروز کشور را خیانت و بی عرضگی برخی از مسئولین نا لایق و مزاحمت های دشمنان برشمرد و راه حل این مشکلات را شناسایی وبرکناری مدیران مانع پیشرفت و تواضع در مقابل مردم دانست.

این خطیب توانا در بخش پایانی سخنان خود گفت: من به شما این مژده را بدهم که این انقلاب به انقلاب جهانی حضرت حجت عج متصل خواهد شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر