کد خبر: 127101
A

چمران: تخریب «قالیباف» به ضرر ملت است

مهدی چمران گفت: تخریب رئیس‌مجلس حتما به ضرر همه ملت خواهد بود. این تخریب‌ها به رئیس‌جمهور هم می‌شود و می‌بینیم که تمام اقدامات خوب دولت نادیده گرفته می‌شود. حتی این حملات به قوه قضائیه هم انجام می‌شود

چمران: تخریب «قالیباف» به ضرر ملت است

به گزارش دیده بان ایران؛ حملات اخیر به محمدباقر قالیباف و البته اعضای شورای شهر چهارم آن هم در شرایطی که پیشتر تمام آن اتهامات تکراری در دادگاه رد شده است، قدری مشکوک به نظر می‌رسد؛ خاصه آنکه اکنون شاهدیم طیف‌هایی تازه به اتهام‌زنندگان اضافه شده‌اند، طیف‌هایی که خود را اصولگرا معرفی می‌کنند و با لباس عدالت‌طلبی به میدان آمده‌اند. اما هدف آنها از تخریب مسئولان نظام چیست؟

مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران، درباره این موضوع گفت: «تخریب‌های اخیر نتیجه موفقیت‌های آقای قالیباف چه در عرصه شهرداری تهران و چه در عرصه ریاست مجلس است. کارنامه شورای چهارم و شهرداری آقای قالیباف که اکنون مورد هجمه برخی نیروها قرار گرفته، روشن است و همه به یاد دارند که با وجود برخی اختلاف‌نظرهای سیاسی اعضای شورای چهارم اما همه با هم دست‌به‌دست دادند تا یک دوران طلایی را از خود به یادگار بگذارند. حضور آقای قالیباف به عنوان شهردار تهران هم آینه تمام‌نمای تلاش و کار جهادی بود. حالا در این شرایط و با وجود چنین موفقیت‌هایی انتظار می‌رود که دشمنان عصبانی شوند و به علیه شورای چهارم و آقای قالیباف اتهاماتی را مطرح کنند».

او ادامه داد: «به تازگی رهبر انقلاب فرودند که اینکه رسانه‌های بیگانه بسیج شده‌اند و به ما حمله می‌کنند، نشان می‌دهد ما جلو می‌رویم و این وضوع باعث ناراحتی آنها شده است».

رئیس شورای شهر تهران درباره اتهامات وارده به قالیباف و اعضای شورای چهارم بیان کرد: «تمام اتهاماتی که مطرح می‌کنند در دادگاه بررسی شد و هرکسی که مرتکب خلافی شده بود، حکمش را دریافت کرد و در دادگاه مشخص شد که اعضای شورای شهر چهارم فارغ از گرایش‌های سیاسی و آقای قالیباف به‌عنوان شهردار وقت در آن مسائل هیچ دخالتی نداشتند».

او در پاسخ به این پرسش که آیا حمله برخی طیف‌های اصولگرا که به‌ظاهر گفتمان عدالت‌طلبی را یدک می‌کشند، مشکوک نیست، اظهار کرد: «من از پشت پرده‌ها خبر ندارم اما می‌گویم که شرط عدالت، انصاف است. همین‌هایی که اکنون با لباس عدالت اتهام می‌زنند هم به نظر دادگاه رجوع کنند و هم ببینند که شورای شهر چهارم چه خدماتی به مردم تهران ارائه کرد. انصاف را وسط بگذارند و قضاوت کنند که تهران در دوره شورای چهارم و شهرداری آقای قالیباف چه‌قدر متحول شد. شورای پنجم را هم دیدیم، اصلاح‌طلبان و عدالت‌خواهان هم دیدند که این شورا هیچ اقدامی برای تهران انجام نداد و بدهی‌های فراوانی را به‌جای گذاشت؛ به‌نحوی که 80هزار میلیارد بدهی به پیمان‌کاران و بانک‌های باقی مانده است. شورای پنجم حتی نتوانست یک بزرگراه یادگار امام را به سرانجام برساند و نیمه‌کاره رهایش کرد. دوتا واگن به متروی تهران اضافه نشد؛ دو دستگاه اتوبوس به سامانه اتوبوس‌رانی افزوده نشد تا نتیجه‌اش این شود که امروز مردم بیشتر تمایل دارند از خودروی شخصی استفاده کنند».

چمران در پایان درخصوص پیامدهای تخریب قالیباف به‌عنوان رئیس‌مجلس جمهوری اسلامی ایران، گفت: «تخریب رئیس‌مجلس حتما به ضرر همه ملت خواهد بود و حتی به ضرر همان اتهام‌زنندگان داخلی است زیرا آنها هم ایرانی هستند. این تخریب‌ها به رئیس‌جمهور هم می‌شود و می‌بینیم که تمام اقدامات خوب دولت نادیده گرفته می‌شود و به بهانه‌های مختلف تندترین حملات علیه آقای رئیسی صورت می‌گیرد. این حملات به قوه قضائیه هم انجام می‌شود تا دشمنان به‌نوعی تمام دستاوردهای مجموعه مسئولان نظام را زیرسؤال ببرند اما همه آنهایی که راه دشمنی را در پیش گرفته‌اند بدانند که سودی از این جنجال‌ها نخواهند برد».

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر