کد خبر: 127575
A

آملی لاریجانی: مجمع تشخیص برای اصلاح نظام اداری و استخدامی کشور آماده است

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ما برای هر گونه مساعدت قانونی در راستای اصلاح نظام اداری و استخدامی کشور اعلام آمادگی می کنیم.

آملی لاریجانی: مجمع تشخیص برای اصلاح نظام اداری و استخدامی کشور آماده است

به گزارش دیده بان ایران؛ میثم لطیفی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور با آیت الله صادق آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار و گفتگو کرد.

آملی لاریجانی در این دیدار با تاکید بر اهمیت موضوع عدالت در حکمرانی دنیای امروز بر ضرورت انسجام منظومه فکری دولتمردان و مسئولان تاکید کرد و گفت: ان‌شاءالله با همت مدیران جوان و انقلابی، حرکت‌ها و کارهای جدیدی در کشور انجام شود که مردم از منافع آن بهره‌مند شوند.

وی اجرای عدالت به نحو مطلوب را نیازمند کاری جدی، علمی و به دور از شعارهای پوپولیستی دانست و با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت پرداختن به امر عدالت در الگوی اسلامی - ایرانی پیشرفت، اظهار داشت: خروجی همه این موضوعات نظری، خود را در مرحله اجرا نشان می‌دهد و به همین علت، آنچه از اهمیت بالایی برخوردار است، اقدامات درست کسانی است که مسئولیت اجرایی را بر عهده دارند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، توکل و اعتماد به خدا و برنامه‌ریزی صحیح در کنار جسارت و شجاعت مدیران را مهم‌ترین مؤلفه در پیشبرد هر چه بهتر امور اجرایی کشور دانست و با اشاره به ابلاغ سیاست‌های کلی برنامه هفتم توسعه کشور، از سازمان امور اداری و استخدامی خواست که نظریات و دیدگاه‌های خود را در رابطه با این سیاست‌ها به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارائه کند.

آملی لاریجانی همچنین با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی و واسپاری برخی امور مردم به خود مردم و همچنین توجه جدی به مقوله هوشمندسازی فرآیندها، تقنین علمی و اجرای صحیح قانون را در همه عرصه‌های اداره کشور از جمله نظام اداری و استخدامی را یکی از مهمترین راه‌ای برون رفت از مشکلات دانست.

وی در پایان، آمادگی مجمع تشخیص مصلحت نظام را برای هر گونه مساعدت قانونی در راستای اصلاح نظام اداری و استخدامی کشور اعلام کرد.

/ مهر

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر