کد خبر: 128418
A

منبع خبر کُشته شدن ۱۰۰ سرباز آمریکایی در عین الاسد، «شکدم» بود

اکبر اعلمی، نماینده ادوار مجلس مدعی شده است منبع خبر رسانه های اصولگرا در ماجرای حمله سپاه به پایگاه نظامی «عین الاسد» در ۲۶دی‌ماه ۱۳۹۸، "کاترین پرز شکدوم" بوده است.

منبع خبر کُشته شدن ۱۰۰ سرباز آمریکایی در عین الاسد، «شکدم» بود

به گزارش دیده بان ایران؛ اکبر اعلمی، نماینده ادوار مجلس مدعی شده است منبع خبر رسانه های اصولگرا در ماجرای حمله سپاه به پایگاه نظامی «عین الاسد» در ۲۶دی‌ماه ۱۳۹۸،  "کاترین پرز شکدوم" بوده است. 

کاترین شکدوم تحلیگر و کارشناس مسائل سیاسی در پایگاه خبری «تحلیلی سیتیزن تروث» نوشته به اطلاعاتی دست پیدا کرده که نشان می‌دهد بیش از صد نظامی آمریکایی در حمله موشکی ایران به پایگاه عین‌الاسد در عراق کشته شده‌اند.

در گزارش شکدوم در citizentruth.org با عنوان ایران همچنان مدعی است که بیش از ۱۰۰ سرباز آمریکایی را در حمله به عراق کشته است، تصریح شده: سیتیزن تروث امروز پنجشنبه به بیانیه رسمی منتشر شده از سوی دفتر آیت‌الله خامنه‌ای دسترسی انحصاری داشت که بر اساس آن بیش از صد سرباز آمریکایی در آخرین حمله ایران علیه منافع نظامی آمریکا کشته شدند». و جالبتر اینکه منابع خبری شاکدوم هم؛ دفتر رهبری و گزارش‌های ۱۸دیماه ۱۳۹۸ تهران تایمز، فارس و مهر بوده است!! 

به عبارت دیگر، این خبر در ۱۸دیماه۹۸ توسط رسانه‌های داخلی تولید و در ۲۶ همان ماه بنام "شکدوم‌" در citizentruth منتشر و سپس به روش شبکه یک در رسانه‌ها بازنشر شده است!!

منبع: سایت دیده بان ایران

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر