کد خبر: 128541
A

خبرگزاری نزدیک به سپاه: مصاحبه شکدم با BBC نشان داد که نباید به هر ادعایی که در فضای مجازی مطرح می‌شود، اعتماد کرد

خبرگزاری نزدیک به سپاه با انتشار گزارشی تحت عنوان چرا نباید از ماجرای «شکدوم» به‌راحتی گذشت؟ درباره ماجرا و حواشی یادداشت «کارترین پرز شکدم» در تایمز اسرائیل نوشت: مصاحبه اخیر شکدم نشان داد که نباید به هر ادعایی در فضای مجازی مطرح می‌شود، اعتماد کرد.

خبرگزاری نزدیک به سپاه: مصاحبه شکدم با BBC نشان داد که نباید به هر ادعایی که در فضای مجازی مطرح می‌شود، اعتماد کرد

به گزارش دیده بان ایران؛ خبرگزاری نزدیک به سپاه با انتشار گزارشی تحت عنوان چرا نباید از ماجرای «شکدوم» به‌راحتی گذشت؟ درباره ماجرا و حواشی یادداشت «کارترین پرز شکدم» در تایمز اسرائیل نوشت:   مصاحبه اخیر شکدم نشان داد که نباید به هر ادعایی در فضای مجازی مطرح می‌شود، اعتماد کرد و از سویی هم مشخص شد برخی اخبار و روایت های دروغ می تواند ظاهری بسیار واقعی داشته باشند و دشمن آنها را به گونه ای طراحی می کند که برای مردم باورپذیر باشد، لذا نباید فریب این بازی ها را خورد.

این خبرگزاری نوشت: ادعاها و دورغ‌پردازی‌ها درباره «شکدم» تا حدی عجیب بود که خود « شکدوم» هم در گفت‌وگو با بی‌بی‌سی اذعان کرد که از شایعات و مطالب کذبی که درباره ‌اش در فضای مجازی مطرح شده، بسیار تعجب کرده است. نکته قابل توجه دیگر این است که شاید برای برخی از جریانات معاند و غربگرا با مصاحبه «شکدوم» و مشخص شدن واقعیت، این ماجرا تمام شده باشد ولی رسانه ها و جریان انقلابی نباید به سادگی از این ماجرا عبور کنند و نیاز است این ماجرا را برای مردم به درستی تبیین کنند تا در آینده برخی نتوانند با داستان‌های ساختگی خود اذهان عمومی را فریب دهند.

در همین رابطه بخوانید:

ناصر قوامی: به هیچ عنوان اظهارات کاترین شکدم در BBC را باور نمی‌کنم/ وضعیت جمهوری اسلامی جوری شده که برخی افراد با چاپلوسی می‌توانند نفوذ کنند!

واکنش معاون سیاسی سپاه به ماجرای «کاترین پرز شکدم»/ سردار جوانی: در قضایای اخیر همان آرامش شب عملیات کربلای ۵ را داشتم

حمله تند خبرگزاری نزدیک به سپاه به منتقدان نفوذ/ سایبری‌های لجن پراکن آمریکایی در ایران مصونیت قضایی دارند؟

گزارش عجیب ارگان مطبوعاتی سپاه درباره دو خبرنگار/ «شکدم» جاسوس نبود اما «صبا آذرپیک» کاربر شبه‌امنیتی در توئیتر است/ خانم «شکدم» در ۱۸ روز نمی‌توانست با ۱۰۰ نفر از مقامات ایران دوست شود

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر