کد خبر: 12932
A
مصطفی درایتی در گفتگو با"دیده بان ایران"

مخالفان روحانی در حال کاهش هستند / اصلاح طلبان در حمایت از روحانی وفاق کامل دارند

این فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: جریان اصلاحات در انتخابات ریاست جمهوری وفاق کامل دارد و با رحلت آیت الله هاشمی هیچ تغییری صورت نگرفته و ضرورت این وفاق و همدلی بیشتر شده است.

مخالفان روحانی در حال کاهش هستند / اصلاح طلبان در حمایت از روحانی وفاق کامل دارند

به گزارش " پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران" مصطفی درایتی در گفتگو با "دیده بان ایران" اظهار داشت: آیت الله هاشمی با توجه به جایگاهی که در جامع داشتند نقطه قوتی برای جریانی که مدافع امور مردم بود را در کشور به وجود آورد که رحلت ایشان طبیعتأ برای کشور و برای جامعه یک احساس نگرانی ایجاد می کند.

وی ادامه داد: آقای هاشمی به هر صورت این اواخر به نقطه ای رسیده بودند که از این جریان به شکل های مختلف حمایت می کردند و طبیعتا با فوت ایشان این جریان نه تنها متوقف نخواهد شد بلکه این جریان عمیق تر به حرکت خود ادامه خواهد داد.

درایتی با بیان اینکه رحلت آیت الله هاشمی تغییری در استراتژی حرکت این جریان ایجاد نخواهد کرد، افزود: بخشی از این حرکت و روند ممکن است در اختیار رهبران این جریان باشد اما عمده آن در اختیار مردم است و رهبران تلاش می کنند با جهت دادن درست به مطالبه عمومی جامعه این روند با موانع و هزینه های سنگین روبه رو نشود.

وی با اشاره به اینکه احتمال می رود که افراد دیگری هم به این جریان اضافه شود، گفت: تلاش عمده این است که حتی اقلیتی که به ضرورت این کار نرسیده اند به روش هایی قانع شود تا این جریان با عوارض کمتری ارکان حاکمیت را به این وفاق نزدیک و نظام استحکام بیشتری پیدا کند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه رحلت آقای هاشمی می تواند به آقای روحانی کمک کند گفت: فضایی که در تشییع جنازه آقای هاشمی در کشور به وجود آمد بروزی بود از جایگاه آقای هاشمی رفسنجانی در نزد مردم که به کمک آقای روحانی خواهد آمد.

وی با اشاره به مخالفان گفت: برخی ها باید از جمعیتی که در مراسم تشییع آیت الله هاشمی به میدان آمده بودند درس بیاموزند اما به نظر میرسد برخی ها چشم به واقعیت های جامعه بستند.

عضو شورای مرکزی حزب اتحاد با اشاره به انتخابات سال آینده ریاست جمهوری اظهار داشت: آقای هاشمی نسبت به آقای روحانی یک حمایت همه جانبه ای را دنبال می کردند که قطعا این حمایت می تواند در انتخابات 96  به آقای روحانی کمک کند.

مصطفی درایتی با اشاره به نزدیکی جریان اعتدال به جریان اصلاحات گفت: جریان اعتدال اشتراکات زیادی با اصلاحات دارد که عمده جریان اعتدال جریان جدا شده از جریان اصولگرا است که با یک چرخش اجمالی خود را به جریان اعتدال موسوم کرد که از جهات مختلف به جریان اصلاحات نزدیک است.

عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت گفت: جریان اصلاح طلب  نسبت به حمایت از آقای روحانی در انتخابات ریاست جمهوری یک سال قبل با وجود برخی مخالفت ها به نتیجه رسید است و این حمایت همچنان به قوت خود باقیست.

وی ادامه داد: برخی افرادی که با بعضی استراتژی های آقای روحانی مخالف بودند نیز در حال کاهش است.

این فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: جریان اصلاحات در انتخابات ریاست جمهوری وفاق  کامل دارد و با رحلت آیت الله هاشمی هیچ تغییری صورت نگرفته و ضرورت این وفاق و همدلی بیشتر شده است.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر