کد خبر: 12946
A

روایت فائزه از فوت آیت الله هاشمی رفسنجانی/ آثار خفگی در صورت ایشان وجود نداشت و شنا را بسیار خوب می‌دانست

یک عضو شورای مرکزی جمعیت زنان نواندیش مسلمان، روایت مهم فائزه هاشمی از فوت پدر خود، آیت الله هاشمی رفسنجانی را منتشر کرده که با توجه به برخی شبهه افکنی ها [لینک]، قابل توجه است.

روایت فائزه از فوت آیت الله هاشمی رفسنجانی/ آثار خفگی در صورت ایشان وجود نداشت و شنا را بسیار خوب می‌دانست
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، «مرضیه آذرافزا» به نقل از «بدرالسادات مفیدی» روایت فائزه هاشمی رفسنجانی را در فیسبوک منتشر کرده که عینا در پی می آید:

– هاشمی به توصیه پزشک برای تسکین کمر درد به استخر نزدیک دفتر کار در سعدآباد رفته بود، محلی که از قبل هم برای شنا به آنجا می‌رفت.

– در زمان شنا هیچ وقت تمایل نداشت محافظان نزدیک او باشند یا دوربین‌ها روشن باشند؛ بنابراین از آنان می‌خواست که در بیرون منتظر او باشند و محافظان نیز به وسیله ی سنسور تحرک عادی او در محل را کنترل می‌کردند. روز حادثه هم از طریق سنسور متوجه عدم تحرک هاشمی شدند و با ورود به سالن استخر او را خوابیده به صورت در ته آب پیدا کردند.

– در داخل اندام‌های داخلی هاشمی آب وجود نداشت و هیچ نشانه‌ای از خفگی در او دیده نمی‌شد؛ در عین حال که او شنا را بسیار خوب می‌دانست. چنین به نظر می‌رسید که در لحظه ورود به آب٬ دچار سکته شده و تمام کرده بود، با این حال پس از انتقال به بیمارستان٬ با جدیت عملیات احیا روی ایشان انجام گرفته بود. تنها نشانه‌ای که روی بدن هاشمی مشهود بوده آثار وسایل احیا بوده است.

– آخرین فردی که پیش از رفتن به استخر با هاشمی دیدار داشته وزیر بهداشت بوده است.

ـ فائزه هاشمی خبر انتشار یافته از قول خود مبنی بر درخواست کالبد شکافی را تکذیب کرد و این شایعه را حرکتی جهت دار خوانده است.

 

 
 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر