کد خبر: 129532
A

دفاع «کیهان» از روسیه و انتقاد از سلبریتی ها/ برخی از غربگراها تابعیت آمریکا را دارند و برخی دیگر هم با زایمان همسرشان در این کشور دنبال گرفتن تابعیت هستند

روزنامه تحت مدیریت حسین شریعتمداری بار دیگر ضمن اشاره به کسانی که بارها آنها را «غربگدا» معرفی کرده است نوشت: "برخی از غربگراها تابعیت آمریکا را دارند و رسماً قسم خورده و تعهد داده‌اند که از منافع آمریکا دفاع کنند و حتی برای آمریکا با کشوری که وطن اصلی آنها بوده است هم بجنگند."

دفاع «کیهان» از روسیه و انتقاد از سلبریتی ها/ برخی از غربگراها تابعیت آمریکا را دارند و برخی دیگر هم با زایمان همسرشان در این کشور دنبال گرفتن تابعیت هستند

به گزارش دیده بان ایران، روزنامه کیهان در شماره امروز خود و در ستون گفت وشنود نوشت:

گفت: این چه حسابی است که غربگراها با وجود مشاهده جنایت‌های پی‌در‌پی آمریکا و متحدانش، لام تا کام علیه آمریکا حرفی نمی‌زنند و عجیب‌تر اینکه یکسره علیه کسانی که در مقابل جنایات آمریکا ایستاده‌اند موضع می‌گیرند؟!
گفتم: ‌ای عوام! برخی از غربگراها تابعیت آمریکا را دارند و رسماً قسم خورده و تعهد داده‌اند که از منافع آمریکا دفاع کنند و حتی برای آمریکا با کشوری که وطن اصلی آنها بوده است هم بجنگند!
گفت: آنها که دو تابعیتی نیستند چی؟!
گفتم: آنها هم دنبال تابعیت هستند و می‌خواهند از دشمنی با وطنشان برای کسب تابعیت استفاده کنند. مگر نمی‌بینی برای زایمان همسرشان به آمریکا و کانادا می‌روند تا زمینه تابعیت آنها فراهم شود؟!
گفت: برای این وطن‌فروشی آشکار و پادویی برای دشمنان مردم وطنشان چه توجیهی دارند؟!
گفتم: یارو شب تا صبح بیدار بود و صبح تا شب می‌خوابید! پرسیدند این چه وضعی است؟ گفت؛ تقصیر خودم نیست! ساعتم به وقت آمریکا تنظیم شده است!

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر