کد خبر: 129602
A

آقاتهرانی: فضای مجازی باید قانونمند باشد/ رهبری در زمینه فضای مجازی پیشگام هستند

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: فضای مجازی نیاز به مدیریت دارد و باید مجلس به صورت جدی‌تر طرح تنظیم مقررات خدمات فضای مجازی را دنبال کند.

آقاتهرانی: فضای مجازی باید قانونمند باشد/ رهبری در زمینه فضای مجازی پیشگام هستند

به گزارش دیده بان ایران، حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۱۶ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی اظهار داشت: دولت و مجلس کاملاً انقلابی هستند و باید تعامل بین‌شان بیشتر شود. همچنین رفت‌وآمدها بین دولتمردان و نمایندگان مجلس باید بیشتر شود تا مردم احساس نکنند که بین آنان اختلاف ایجاد شده است.

وی با تأکید بر ضرورت تعیین تکلیف طرح تنظیم مقررات خدمات فضای مجازی گفت: فضای مجازی نیاز به مدیریت دارد و باید قانونمدار باشد. در تمام دنیا فضای مجازی را قانونمدار کردند و هیچ فردی با رها بودن فضای مجازی موافق نیست.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مجلس باید با همدلی بیشتری طرح تنظیم مقررات خدمات فضای مجازی را دنبال کند. رهبری در زمینه فضای مجازی پیشگام هستند، شورای عالی فضای مجازی را راه انداختند و مجلس باید اقدامات خود را درباره این طرح به صورت جدی‌تر دنبال کند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: توقع از مجلس آن است که تحول ایجاد کند، به ویژه آنکه باید تحولاتی در بودجه و ساختار آن به وجود آید. در آغاز مجلس یازدهم رؤسای کمیسیون‌های مجلس مدام با هم نشست داشتند اما دیگر این جلسات آنطور که باید و شاید برگزار نمی‌شود و باید مجلس در این زمینه قدرتمندتر عمل کند./ خانه ملت

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر