کد خبر: 129900
A

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی: آمریکا باید همه تحریم ها را بردارد

محمود عباس‌زاده، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: «ما فعلا به دنبال رفع همه تحریم‌ها هستیم. ما به دنبال این هستیم که تمام تحریم‌ها، اعم از تحریم شرکت‌ها، نهادها، اشخاص و موضوعی برداشته شود. وقتی تمام فعالیت‌های ما در چارچوب پادمان‌های آژانس بین المللی انرژی اتمی است و بالاترین نظارت‌ها را پذیرفته‌ایم، چه لزومی دارد اینقدر ما را تحریم کنند. طبیعتا ما باید به دنبال این باشیم که همه تحریم‌ها لغو شود.»

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی: آمریکا باید همه تحریم ها را بردارد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ محمود عباس‌زاده، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در  واکنش به اقدامات اخیر ایالات متحده آمریکا در خصوص رویکرداین کشور در جایگزینی نام سپاه قدس به جای نام سپاه در مذاکرات هسته ای، به انتخاب گفت: «ما فعلا به دنبال رفع همه تحریم‌ها هستیم. ما به دنبال این هستیم که تمام تحریم‌ها، اعم از تحریم شرکت‌ها، نهادها، اشخاص و موضوعی برداشته شود. وقتی تمام فعالیت‌های ما در چارچوب پادمان‌های آژانس بین المللی انرژی اتمی است و بالاترین نظارت‌ها را پذیرفته‌ایم، چه لزومی دارد اینقدر ما را تحریم کنند. طبیعتا ما باید به دنبال این باشیم که همه تحریم‌ها لغو شود.»

این نماینده مجلس، تاکید کرد: «جمهوری اسلامی دنبال این است که چون تحریم‌ها اساسا غیرقانونی و غیرعادلانه است چرا که درواقع ملت‌ها را دارند تحریم می‌کنند. اصرار ما بر این است که تمام تحریم‌ها برداشته شود و ضمانت اجرایی داشته باشیم. غربی‌ها یک استاندارد دوگانه دارند؛ نیرویی که به تعبیری در خط اول مقابله با داعش بوده را در لیست حامیان تروریست قرار می‌دهند اما آن‌هایی که واقعا تروریسم هستند، همچون داعش، و دنیا هم جنایت‌شان را می‌شناسد را تجلیل می‌کنند و پول می‌رسانند. این استاندارد دوگانه غربی‌هاست که در مقابل چشم جهانیان قرار دارد.»

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر