کد خبر: 130625
A

انتقاد شدید ارگان مطبوعاتی سپاه از فائزه هاشمی/ مرحوم هاشمی نتوانسته فرزندانش را درست «تربیت» کند/ سپاه حتی اگر برآمده از ملت هم نبود، در درون خود از همین مردم استفاده می کند

روزنامه نزدیک به سپاه ضمن انتقاد از مواضع اخیر فائزه هاشمی نوشت: فائزه هاشمی که اخیراً برای مبارزه با سپاه پاسداران، دستبوس تحریم‌های امریکا علیه این نهاد نظامی کشورمان شده است، در خانه یکی از دشمنان آمریکا قد کشیده و بزرگ شده، اما همان طور که در وصیت سال ۶۲ هاشمی رفسنجانی آمده، این پدر نتوانسته تربیت فرزندانش را «به خوبی» انجام دهد.

انتقاد شدید ارگان مطبوعاتی سپاه از فائزه هاشمی/ مرحوم هاشمی نتوانسته فرزندانش را درست «تربیت» کند/ سپاه حتی اگر برآمده از ملت هم نبود، در درون خود از همین مردم استفاده می کند

به گزارش دیده بان ایران؛ روزنامه نزدیک به سپاه در واکنش به اظهارات اخیر «فائزه هاشمی» و انتقاد شدید نسبت به مواضع چند ماه اخیر او در کلاب هاووس نوشت: فائزه هاشمی که اخیراً برای مبارزه با سپاه پاسداران، دستبوس تحریم‌های امریکا علیه این نهاد نظامی کشورمان شده است، در خانه یکی از دشمنان آمریکا قد کشیده و بزرگ شده، اما همان طور که در وصیت سال ۶۲ هاشمی رفسنجانی آمده، این پدر نتوانسته تربیت فرزندانش را «به خوبی» انجام دهد، فائزه هم بیش از خانه پدری، گویا متحصن حیاط سفارت خارجی شده است. او مخالف سپاه است و ابایی هم ندارد که در مسیر مبارزه با پاسداران انقلاب اسلامی، به تحریم‌های امریکا علیه مردم ایران بیاویزد. چرا می‌گوییم مردم؟ چون سپاه حتی اگر برآمده از ملت هم نبود، در درون خود همین مردم را جای داده و کادر اداری و نظامی سپاه از مریخ نیامده‌اند. همین چندی قبل بود که یک خواننده معروف و بی حاشیه ایرانی امکان حضور در امریکا را نیافت، فقط به این دلیل که محل سربازی او یکی از مراکز سپاه بوده است. برای فائزه هاشمی، اما مهم نیست، و از تحریم علیه سپاه استقبال می‌کند؛ او مخالف سپاه است و به قول خودش می‌خواهد «سپاه متوقف شود» و در این مسیر، دیگر چه فرقی می‌کند از پی سیاست‌های تحریمی امریکا، چند ایرانی متضرر شده‌اند!

این روزنامه در ادامه مطلب خود اضافه کرده است: فائزه در این تفکر تنها نیست، او همفکرانی دارد که به یقین، با شنیدن چنان عباراتی از زبان او، برایش کف زده‌اند و هورا کشیده‌اند. اپوزیسیون خارج از کشور، حتی گاه از حمله نظامی امریکا به ایران هم حمایت کرده است، حامی تحریم‌ها که حتی تحریم‌های دارویی را هم شامل می‌شد، شده است، پای محرومیت و تعلیق تیم‌های ورزشی مختلف ایران، از جودو تا فوتبال ایستاده است، و در کل، در هر تقابل ایران و غرب، سوی غرب ایستاده است. حتی مسئولی داشته‌ایم که در مذاکرات هسته‌ای، پای انتخابات داخلی ایران را وسط کشیده است. این همه یعنی که نسل متحصنان در باغ قلهک سفارت انگلیس، منقرض نشده است، سفارت امریکا در تهران سال‌هاست بسته شده است، وگرنه فائزه می‌توانست سال‌ها متحصن لانه جاسوسی باشد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر