کد خبر: 131212
A

واعظ آشتیانی: این انصاف نیست که بگوییم فرزندان و بستگان مسئولان پایشان را از کشور بیرون نگذارند

فعال سیاسی اصولگرا گفت: حالا دختر یا داماد یک نفر سفر خارجی برود و بیاید؛ نمی‌شود که گفت فرزندان و بستگان مسئولان به هر دلیلی پایشان را از کشور بیرون نگذارند.

واعظ آشتیانی: این انصاف نیست که بگوییم فرزندان و بستگان مسئولان پایشان را از کشور بیرون نگذارند

به گزارش دیده بان ایران؛ امیررضا واعظ آشتیانی، فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به ماجرای «سیسمونی گیت» ضمن تاکید بر اینکه « بهتر بود این اتفاق رخ نمی‌داد» گفت: «نکته مهم اما رقابت های کثیف سیاسی است که باعث شد این موضوع رنگ و لعاب بیشتری بگیرد».

وی افزود: «نکته دیگر این که آیا اگر خانواده مسئولان یک سفر خارج کشور بروند باید این طور مورد شماتت قرار بگیرند، این انصاف نیست. حالا دختر یا داماد یک نفر سفر خارجی برود و بیاید؛ نمی‌شود که گفت فرزندان و بستگان مسئولان به هر دلیلی پایشان را از کشور بیرون نگذارند».

وی تاکید کرد: «اینکه از هر موضوع ساده‌ای بهره برداری سیاسی کرده و به سوی ترور شخصیت‌ها بروند پسندیده نیست. فرقی هم ندارد که آن شخصیت قالیباف باشد یا یک اصولگرا یا اصلاح طلب دیگر. این سیاسی کاری ها به اخلاق ضربه زده و حتی بدعت می شود که بعدا هم با دیگران چنین برخوردهایی بشود».

این فعال سیاسی اصولگرا در ادامه گفت وگوی خود با رسانه حامی رئیس قوه مجریه تمرکز مخالفان قالیباف بر ربط دادن این موضوع با مواضع و شعارهای انتخاباتی قالیباف را نشان دخیل بودن رقابت‌های سیاسی دانست و گفت: «همین نوع حملات و تخریب‌ها نشان می‌دهد که اهداف سیاسی پشت صحنه دخیل بوده است.»

وی در پایان خاطر نشان کرد: «من فضای سیاسی کشور را به لحاظ اخلاقی فضای مطلوبی نمی‌بینم. آلودگی‌هایی وجود دارد که افراد را تخریب کرده و ترور شخصیت می‌ کند تا حریف با این گونه رفتارها بایکوت شود. فرقی ندارد که اصلاح‌طلب باشیم یا اصولگرا، این رفتار خوب نبود و از نزاکت و مراوده اخلاق سیاسی به دور است».

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر