کد خبر: 131651
A

نوش آبادی: تورم نفس مردم را‌‌‌‌‌‌‌‌ گرفته چه کسی مسئول پاسخگویی به این وضعیت است؟

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: تورم نفس مردم را‌‌‌‌‌‌‌‌ گرفته و بازار آشفته کمر مردم را‌‌‌‌‌‌‌‌ شکسته و چه کسی مسئول پاسخگویی به این وضعیت است؟

نوش آبادی: تورم نفس مردم را‌‌‌‌‌‌‌‌ گرفته چه کسی مسئول پاسخگویی به این وضعیت است؟

به گزارش دیده بان ایران؛ حسین نوش‌آبادی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس و در نطق میان دستور با تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم اظهار داشت: اگر مدیران کشور به نقش تعیین کننده معلمان در آینده کشور برسند، قطعا با همه توان در حل مشکلات آنها تلاش خواهند کرد.

وی ادامه داد: اگر بپذیریم که معلمان سازندگان تمدن نوین اسلامی هستند، در حل مشکلات آنها جدی‌تر عمل خواهیم کرد؛ امروز اجرای صحیح رتبه‌بندی فرهنگیان،‌ تعیین تکلیف نیروهای حق‌التدریس و شرکتی و توجه به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش که به دنبال بهبود کیفیت آموزش است، مورد انتظار همگان قرار دارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه با تاکید بر اینکه وضعیت جاری اقتصاد و معیشت مردم به هیچ وجه قابل قبول نیست گفت: رقابت برای تصاحب قدرت بر رقابت برای خدمت غلبه کرده است.

نوش‌آبادی تصریح کرد: تورم نفس مردم را‌‌‌‌‌‌‌‌ گرفته و بازار آشفته کمر مردم را‌‌‌‌‌‌‌‌ شکسته و چه کسی مسئول پاسخگویی به این وضعیت است؟

وی افزود: افزایش بی‌رویه قیمت‌ها، فقر را‌‌‌‌‌‌‌‌ گسترش می‌دهد؛ بنابراین مسئولان چشمان خود را‌‌‌‌‌‌‌‌ به این وضعیت نبندند و بدانند که افزایش بی‌رویه قیمت مایحتاج عمومی به مسأله اصلی کشور تبدیل شده است.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت و مجلس بسیج شوند و افسار گرانی‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌ بکشند، گفت: چرا با مافیاها و سلطان‌های زالوصفت برخورد نمی‌شود؟

نوش‌آبادی اضافه کرد: افزایش سرسام‌آور قیمت مسکن، مردم را‌‌‌‌‌‌‌‌ به حاشیه‌نشینی و زندگی در دخمه‌ها سوق می‌دهد؛ چرا وزارت مسکن در این خصوص نظارت و اقدام نمی‌کند.

وی ادامه داد: چرا با ایجاد انحصار تولید و واردات مردم را‌‌‌‌‌‌‌‌ از داشتن خودروهای ایمن و ارزان محروم کرده‌ایم؟ کوتاهی‌های مسئولان در حافظه تاریخی ملت ثبت خواهد شد.

منبع: فاری

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر