کد خبر: 132846
A

کیهان: اجرای سرود «سلام فرمانده» جشن نبود؛ اعلام آمادگی برای کمک به امام زمان (عج) بود

روزنامه تحت «مدیریت حسین شریعتمداری» در ستون «گفت وشنود» شماره امروز خود مدعی شد اجرای سرود «سلام فرمانده» در استادیوم آزادی دعا برای ظهور امام زمان (عج) بود.

کیهان: اجرای سرود «سلام فرمانده» جشن نبود؛ اعلام آمادگی برای کمک به امام زمان (عج) بود

به گزارش دیده بان ایران؛ روزنامه کیهان در ستون «گفت وشنود» شماره امروز خود مدعی شد اجرای سرود «سلام فرمانده» در استادیوم آزادی دعا برای ظهور امام زمان (عج) بود.

گفت: مدعیان اصلاحات از حضور حماسی نوجوانان در استادیوم صد هزار نفره تهران و اجرای سرود «سلام فرمانده » بد‌جوری عصبانی شده و می‌گویند چرا در حالی که مردم آبادان از فاجعه متروپل عزادارند، در استادیوم آزادی جشن برپا کرده‌اند؟!
گفتم: سراسر سرود سلام فرمانده، دعا برای ظهور امام زمان - ارواحنا له الفداء- و اعلام آمادگی برای یاری و نصرت ایشان است. کجای آن جشن است؟!
گفت: مدعیان اصلاحات از اولین روزی که این سرود فاخر و پُر جاذبه به اجرا درآمد همصدا با رسانه‌های آمریکایی و اسرائیلی علیه آن موضع گرفته بودند.
گفتم: پس حالا چی شده که آن را به فاجعه متروپل و سوگ خواهران و برادران آبادانی ربط می‌دهند؟!
گفت:‌ مجوز ساخت ساختمان متروپل بدون رعایت اصول ایمنی در دولت تحت حمایت همین قماش مدعی اصلاحات داده شده بود و حالا دارند نعل وارونه می‌زنند تا از اتهام خارج شوند!
گفتم: یارو رفته بود فالشو بگیره. فالگیر گفت؛ فردا در محله شما یکی کشته می‌شود! یارو گفت؛ اینو که خودم میدونم! میخوام ببینم دستگیر میشم یا نه؟!

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر